Mercedes će uskoro predstaviti ultra-luksuzni podbrend Mythos

Mercedes-Benz je najavio svoje planove za lansiranje novog ultra-luksuznog podbrenda pod nazivom Mythos Series koji će biti luksuzniji od Maybach linije u hijerarhiji proizvođača automobila.

Asortiman serije Mythos će uključivati samo modele ultra male serije koji će „biti dostupni isključivo najposvećenijim entuzijastima i kolekcionarima Mercedes-Benza“, navodi se u saopštenju nemačkog proizvođača automobila. Mercedes sugeriše da će prvi Mythos automobil biti Speedster sa otvorenim krovom zasnovan na novom Mercedes-AMG SL, verovatno pozicioniran kao rival slično zamišljenim kreacijama kompanija Aston Martin, Ferrari i McLaren.

"Većina luksuznih kompanija gradi svoj portfolio na osnovu jedne ili dve prave ikone. Mercedes-Benz ima sreću da ima više kultnih proizvoda i brendova u svom portfoliu, kao što su S-Klasa, SL, G-Klasa, kao i brendovi AMG i Maybach. Ovde vidimo veliki potencijal da proširimo naš vrhunski portfolio sa još fascinantnijim proizvodima za naše kupce,“ rekao je izvršni direktor Mercedesa Ola Kelenius.

Fokusirajući se na svoje najluksuznije proizvode sa najvišom maržom, Mercedes ima za cilj da "isporuči snažan finansijski rezultat čak i pod izazovnijim tržišnim uslovima". Mercedes je rekao da će se od sada fokusirati na tri različite kategorije automobila: top-end luxury, core luxury i entry luxury.

U prezentaciji Economics of Desire, kompanija otkriva da će 75 posto budućih ulaganja ići u veća, skuplja vozila. Mercedes želi da do 2026. poveća prodaju svojih "Top-End" proizvoda za 60 posto u odnosu na cifre iz 2019. godine.

Luxury Experience