Znam šta mislite… Mercedes-Benz SLS AMG Roadster je otvorena verzija jednog od najtraženijih superautomobila koji je trenutno u prodaji...
To je nizak, uglađen i dovoljno moderan automobil da zaustavlja pešake na ulici, ali on se ne može takmičiti sa SLS kupeom, načinom na koji se vozi, zar ne? Mercedes je napravio inženjerske promene kako bi se suprotstavio gubitku krutosti usled odsustva fiksnog krova, obezbeđujući SLS Roadsteru još fluidnije rukovanje od kupea. Kada se vozi brzo, oseća se bolja balansiranost, a kada je kontrola proklizavanja isključena, to nije ništa drugo do uzvišeno iskustvo.
SLS Roadster ima bolju kontrolu karoserije i veće nivoe povratnih informacija od kupea, a ako postoji bilo kakav nedostatak krutosti, on se nikada ne oseća. Njegove vozne karakteristike su znatno poboljšane, takođe. U stvari, modifikacije su toliko uspešne da Mercedes planira da ih da ugradi u kupe kao promenu za model 2012. godine. Ne zaostaje ni u performansama. Pokreće ga isti 6.2-litarski V8, kao i kupe, a Roadster proizvodi 563ks i 479lb obrtnog momenta, a zvanično vreme 0-100 je 3.8sec, dok je maksimalna brzina ograničena na 320kmh.
Krov je izrađen sa tri sloja tkanine i obuhvata zadnje staklo koje se greje. On se savija u svoj položaj za samo 11 sekundi i na brzinama do 40 km/h. Kada je sklopljen, gornji deo krova je i dalje izložen, omogućavajući SLS roudster-u da zadrži impresivnih 173 litara prtljažnog prostora, što je samo tri litre manje od kupea. Sa spuštenim krovom, Roadster je impresivno rafiniran. Postoji malo buke, ali ne i dovoljno da se prekine razgovor, bar ne dok ne dostignete trocifrene brzine. Proizvodna verzija će dobiti plastični element koji se ubacuje u slotove između naslonjača za glavu i tako još više smanjiti protok vetra.
Ukratko, SLS Roadster je dopadljiv automobil, iako je skup. I to ne samo zbog snage njegovog elegantnog dobrog izgleda, već i zbog njegovog ukupnog iskustva vožnje i zvučnih atributa koje poseduje.
Više na: www.autoexclusive.rs