Dobrodošli u svet gde se luksuz susreće sa ironijom, a kupovina sapuna može vas odvesti pravo do volana oldtajmera…
Brend Debauchery, novajlija u svetu luksuznog lifestyle segmenta, odlučio je da sebi obezbedi mesto u centru pažnje na način koji je sve, samo ne konvencionalan: ako potrošite 85.000 dolara na njihove parfeme, gelove za tuširanje i sapune, na poklon dobijate Rolls-Royce Silver Spur iz 1988. godine – besprekorno očuvan simbol starog sveta, sa autentičnim mirisom kože i drveta.
U središtu ove marketinške ekstravagancije nalazi se parfem DB01, mirisna interpretacija starog Njujorka – grada koji je, kako marketinški tim Debauchery priznaje, često mirisao više na „vruće đubre“ nego na buket gardenija. Ipak, parfem je debitovao upravo na Nedelji mode u Parizu, što dodatno pojačava njegovu umetničku ambiciju: da izazove, zaintrigira i ostavi utisak.
Miris DB01 opisan je kao “dekadencija bez izvinjenja” i “cvetna čestica znoja na goloj koži”. Dostupan je kao parfem, gel za tuširanje i sapun, i – da, koristi goveđi loj u svom sastavu, kako bi se zadržao autentičan, gotovo životinjski karakter.
I dok se mnogi pitaju da li je ovo genijalan marketinški potez ili satirična poruka svetu bogatih koji će kupiti bukvalno bilo šta – činjenica je da jedna boca parfema košta 170 dolara. Dakle, da biste došli do Rolls-Royce automobila, treba vam otprilike 4.100 proizvoda. Ili preciznije: doživotna zaliha dekadencije, uz poklon koji ostavlja bez daha.
Za razliku od običnih poklon-setova, ovaj nudi statusni simbol na točkovima – automobil koji više miriše na prošlost nego na benzin. Jedno je sigurno: Debauchery zna kako da postane viralan, čak i ako pri tome miriše na „floralni znoj“ i dolazi sa ključevima Rolls-Roycea u kutiji od sapuna.