Kako se Koenigsegg Gemera od 1.7 miliona dolara sređuje za dva sata
Koenigsegg Gemera je jedan od najintriganitnijih superautomobila ikada kreiranih, a uprkos tome što kupci očekuju svoje isporuke još uvek, ova predivna mašina se konstantno predstavlja vozačima širom sveta...
Kao što možemo zamisliti, inicijalni Gemera salonski primerak, koji je predstavljen od strane švedskog proizvođača čitavoj automobilskoj javnosti, više nije u besprekornom stanju kao onda kada je izašao iz fabrike, stoga je Koenigsegg nedavno pozvao Lerija Kosila, iz Ammo NYC kompanije, kako bi na brzinu popravio pojedine detalje, dok je automobil bio izložen na Menhetnu.
Boja ovog Gamera modela nije bila u previše lošem stanju, ali je ekspert za detaljisanje otrkio brojne tragove na vratima. Dodatno, nekoliko fleka i sitnih tragova bilo je vidno na prednjim krilima i rubovima točkova, najverovatnije nastalih kada su se ljudi u salonima naslanjali na automobil kako bi se fotografisali.
Kako bi popravio ove površine, Kosila je krenuo sa poliranjem metala ličnim proizvodima svoje kompanije. On je imao svega par sati pre nego što automobil krene na put iz Njujorka u Boston zbog salonskog predstavljanja, tako da nije bio u mogućnosti temeljno da prođe svaki deo automobila i umesto toga se fokusirao na popravljanje udardnih delova.
Nakon što je većina nepravilnosti uklonjena, ovaj stručnjak primenio je keramički sloj boji karoseriji kako bi joj pružio izvanredan sjaj, zaštićujući je na daljim putovanjima.
Brojne stvari vezane za Gamera model čine ga potpuno unikatnim, najočiglednija od njih je činjenica da se ovde radi o četvorosedu koji izgleda kao dvosed hiperautomobil. Ovu zver takođe pokreće i maleni dvolitarski trocilindraš bez bregaste, sa dva turbo punjača, koji stvara 600 ks i 600 Nm obrtnog momenta, ali je uparen sa tri električna motora kako bi stvorio konačni izlaz od brutalnih 1.100 ks.
Nisu česte prilike kada se dva giganta luksuza udruže i kreiraju nešto što više liči na san nego na proizvod. Ali kada su se modne vizije Salvatora Feragama i inženjersko nasleđe Ferija Poršea sreli u...
U veličanstvenoj proslavi gotovo jednog veka dizajnerske genijalnosti, čuvena italijanska kuća Automobili Pininfarina predstavila je zapanjujući hiper GT model — Battista Novantacinque — oličenje eleg...
Vlasnik Aston Martina Valkyrie vrednog 5 miliona dolara platio 50.000 dolara za detaljno čišćenje i zaštitnu foliju – jedan pogrešan pritisak dugmeta mogao ga je koštati 220.000 dolara…
Povodom tridesetogodišnjice kultne pobede modela McLaren F1 GTR #59 na 24 časa Le Mana 1995. godine, McLaren Automotive lansira ekskluzivnu ediciju superautomobila – McLaren 750S Le Mans...
Kada je Kristi D’Ambrosio-Korel, bivša tehnološka direktorka iz Njujorka, odlučila da uplovi u svet luksuznih automobila, nije imala nameru da pravi „još jedan“ električni automobil – želela je da stv...
U ekskluzivnoj saradnji sa prestižnim odeljenjem za personalizaciju, Q by Aston Martin, saloni Aston Martin Palm Beach predstavili su jedinstveni primerak koji ostavlja bez daha – DB12 Volante Palm Be...
Na obalama glamuroznog jezera Komo, BMW je predstavio automobil koji briše granice između luksuza, umetnosti i adrenalina – ekskluzivni Concept Speedtop.
U svetu koji sve više liči na scenografiju iz Mad Maxa, superbogati su pronašli svoje vozilo spasa – Rezvani Knight, modifikovani Lamborghini Urus, koji za dodatnih 149.000 dolara postaje blindirani,...
Arnold Švarceneger, legendarni bodibilder, glumac, guverner i ikona pop kulture, poznat je po mnogo čemu — ali i po izuzetnom ukusu kada je reč o automobilima…
Mislite da je teško doći do limitirane edicije Rolex Daytone? Pokušajte da se domognete jednog Pagani hiperautomobila…
Pratite nas
Prijavi se za naš newsletter
Koristimo kolačiće da poboljšamo Vaše iskustvo na našem sajtu. Ukoliko nastavite da pretražujete ovaj sajt, saglasni
ste sa korišćenjem web kolačića. Za više informacija pogledajte našu Politiku kolačića.