Koristimo kolačiće da poboljšamo Vaše iskustvo na našem sajtu. Ukoliko nastavite da pretražujete ovaj sajt, saglasni
ste sa korišćenjem web kolačića. Za više informacija pogledajte našu Politiku kolačića.
Kako izgleda održavanje najređeg Ferrari modela na svetu
Kada kupite skupoceni automobil i potrošite nekoliko miliona za njega, budite spremni da makar deseti deo te sume trošite na njegovo održavanje…
Jer ipak, automobili koji dolaze limitirana izdanja, sa basnoslovno visokim cenama, moraju se čuvati, paziti i maziti, budući da predstavljaju svojevrsnu investiciju, čija vrednost može samo da poraste. Njih nećete voziti u obične perionice automobila, ili ne daj Bože automatizovanu perionicu koja svojim četkama i vama nepoznatim sredstvima za pranje može oštetiti vašeg ljubimca na četiri točka.
Onda, kada se jedan skupoceni automobil isprlja ili kada jednostavno želite da zablista, morate pronaći stručnjake koji će znati kako da ga tretiraju i ponašaju se prema njemu na pravi način. Ammo NYC perionica proslavila se po sređivanju retkih, unikatnih ili na neki drugi način interesantnih automobila, deleći sa nama taj mukotrpni i marljivi proces na svom YouTube kanalu. Poslednji automobil kojim su se pozabavili mogao bi biti najređi do sada, a u pitanju je Ferrari P4/5 by Pininfarina.
I dok svakako postoji neko urođeno zadovoljstvo u posmatranju stručnjaka kako izvodi ovaj proces, video nam daje neverovatni pristup enterijeru ovog unikatnog vozila, koji do sada svakako nismo imali.
Dizajniran od strane Pininfarina za Džejmsa Glikenhausa, ovaj model dobio je eksterijer inspirisan Ferrari sportskim modelima iz kasnih šezdesetih, kao što je 330 P4. U pitanju je jedini Ferrari ikada konstruisan bez eksplicitnog znanja slavnog brenda, a nastao je kao rezultat odgovora Džejmsa Glikenhausa na pitanje šta bi želeo kada bi mogao da ima bilo šta na svetu.
“Moj otac je odmah rekao da bi konstruisao P4 Ferrari, odnosno njegovu modernu verziju, na šasiji novijeg super automobila. Originalno, on nije morao da se nađe na Enzo šasiji, posmatrali smo i MC-12, gledali smo brojne čistokrvne trkačke šasije, ali želeli smo da on bude ulično legalan i najbolji način da se to postigne je da se u priču krene sa postojećim, ulično legalnim modelom. Tako je sve krenulo”, objašnjava Džesi Glikenhaus, Džejmsov sin.
Ultimativno, P4/5 jako je sličan Enzo modelu ispod haube, ali njegov 6.0 litarski V12 motor proizvodi za nijansu više snage u odnosu na fabričku verziju. Zahvaljujući određenim modifikacijama, on izbacuje 650 konjskih snaga, što mu dozvoljava da od nula do 100 kilometara na čas ubrza za ravno tri sekunde, sa maksimalnom brzinom od 374 kilometra na čas.
Na svu sreću, iako je ovaj model unikatan, on se zapravo koristi, što se može primetiti po detaljima koje vidimo tokom njegovo sređivanja. U automobilu poput tog, definitivno treba uživati na otvorenom drumu, a ne samo u garaži.
Prošlo je manje od godinu dana otkako je Ferrari predstavio 296 GTB sa V6 pogonom, a hibridni superautomobil već je iznedrio verziju sa otvorenim krovom.
Predstavljamo Lamborghini Huracan Tecnica kompilaciju najvećih hitova koju je italijanska kompanija kreirala kao proslavu superautomobila sa V10 motorom koji je blizu kraja svog proizvodnog ciklusa.
Ekskluzivnost, dinamičnost i prostranost – to su atributi koji najbliže opisuju novopredstavljeni BMW X7. Najveći BMW-ov SAV spreman je da se suoči sa svakom preprekom, bez obzira na tip terena. Ovaj...
Ovaj zapanjujući Mercedes-Maybach S680 ograničenog izdanja je treći i poslednji deo kreativne saradnje nemačkog proizvođača automobila sa Virdžilom Abloom koji je lansiran zajedno sa odgovarajućom...
AMG su pre više od pola veka osnovala dva bivša radnika Mercedes-Benza po imenu Hans Verner T i Erhard Meler, obojica sa ogromnom strašću prema moto-sportu i inženjeringu.