Infiniti Q60 Coupe koncept

Konačno se pojavila galerija fotografija Infiniti Q60 kupe koncepta koji nam daje detaljan pogled na dolazećeg rivala BMW seriji 4...

Većina detalja koje vidite ovde će biti i na proizvodnom modelu, koji dolazi kasnije ove godine, a kabriolet verzija bi trebala da se pojavi u naredne 2 godine. 

Infinitijeva verzija sa dvoje vrata Q50 sedan modela je kupe koji izgleda odlično, a dolazi sa stilskim detaljima sa Q80 Inspiration studije, kao i sa Q50 Eau Rouge sport koncepta. 

Zadnji deo sa tankim svetlima i velikim izduvnim cevima se verovatno neće naći na proizvodnom modelu, barem ne na regularnim verzijama ovog automobila. 

Sa obzirom da je u pitanju kupe verzija Q50 modela, !60 koncept ima identičan enterijer, što znači da dosta elemenata enterijera sa ovih fotografija neće naći put do proizvodne verzije.

O BRENDU

Infiniti je Nissan-ov luksuzni model vozila. Konstruisan je 1989. godine u nameri da postane konkurentan na američkom premium tržištu sa brendovima kao što su japanski Acura i Lexus, kao i evropski Audi i BMW. Infiniti je uspeo da za vrlo kratak vremenski period stvori globalnu mrežu. Njegova istorija kreće pre odprilike dve decenije kada je kompanija prodala prvo vozilo.

Infiniti je uspeo da brzo preplavi američko tržište sa svojom promocijom ali bez dovoljno snage i glasa da bi brend koji je nov bio prihvaćen. Prodaja njihovog prvog modela Q45 je prošla dosta loše. Smatrali su da je razlog tome loše odrađena reklamna kampanja. Zbog toga su pokrenuli niz reklama inspirisanih zen kulturom gde je automobil bio prikazan jako malo ili čak uopšte.

Zasnovani na Nissan-ovoj platformi, većina Infiniti-ja su bili redizajnirani osim njihovih novih modela sportski G37 i luksuzni SUV FX koji su označili želju brenda da postane zaseban entitet.

Bez obzira koliko je reklamna strategija Infinitija bila dobra ili loša, njihova vozila su bila vredna pažnje. Npr. Q45 je posedovao snažan 278 KS V8 motor, upravljanje i aktivno nošenje na sva četiri točka. Sve je ovo bilo novo za vozila u toj klasi.

Infiniti je imao strategiju da dostigne vrh i tu ostane što duže, pa se može reći da je u tome uspeo obzirom da je na evropskom tržištu nadmašio tradicionalne brendove kao Lincoln i Cadillac.

Početkom 90-ih Infiniti je lansirao novi model M30 koji se prodavao lošije od Q45. Sredinom 90-ih izbacuju novi model QX4 koji je bio modifikovana verzija Nissan Pathfinder-a, što ih čini prvim koji su proizveli luksuzni SUV tip vozila nakon specijalizovanih proizvođača kao Jeep i Land Rover.

Nakon što doživljava pad prodaje zbog nedovoljno razvijenih vozila i lošeg targetiranja, Infiniti baš kao i Hyundai  nije prestao da postoji već su se odlučili za razvoj novih modela što im je osiguralo opstanak na tržištu. U novu fazu ulaze 2003. godine izbacivši G35, koji je bio prethodio modelu G37. Ovaj model je bio  najdalji od bilo čega što je Infiniti uradio u prošlosti.

Brend trenutno krči svoj put na evropskom tržištu i uključuje 230 dilera u 15 zemalja. Razvijaju posao od Meksika do Rusije, kao i od Ukrajine do Kine i Tajvana. Među najnovijim inovacijama su Around View sistem koji omogućava vozaču pregled kompletne okoline automobila i Anti Scratched Paint (ASAP) sistem.

Više o automobilima...

Luxury Experience