IED PASSOCORTO U ŽENEVI

Studija IED PassoCorto koju Hyundai planira da otkrije na salonu automobila u Ženevi delo je 16 studenata dizajna sa Torinskog univerziteta za dizajn, kojima je rukovodio Pininfarinin glavni dizajner Luca Borgogno.

Taj koncept odrađen je u saradnji sa Hyundaijevim evropskim dizajn centrom koji je studentima postavio zadatak stvaranja sportskog automobila.

Automobil koji su oni stvorili trebalo bi da pokreće centralno smešten 1.6-litarski biturbo motor sa 266 KS. On je smešten u šasiju dužine 4.089 mm, širine 1.880 mm i visine 1.160 mm, koja ima međuosovinski razmak od 2.451 mm.

Ovo je sve što je Hyundai otkrio o ovom konceptu za sada, a više informacija trebalo bi da bude otkriveno u Ženevi...

O BRENDU

Hyundai je Južno Korejski brend koji je pokrenut 60-ih godina XX v. i pripada Hyundai Kia Automotive Group-i. Osnovan je od strane Chung Ju Yung-a. Brend uspešno raste proteklih decenija i posluje na tržištima Amerike i Evrope.

Kopanija je 1968. godine potpisala sa Ford-om sporazum o deljenju tehnologije i prvi model koji je proizašao iz te saradnje bio je Cortina. Nakon ovog modela brzo je usledio novi, Pony – prvi model projektovan i izrađen u Koreji. Ipak njegovi nacrti nisu bili potpuno korejski jer je korišćena tehnologija japanskog Mitsubishi-ja.

Hyundai će preći američku granicu 1986. godine, izdavanjem modela Excel koji je postao hit zbog svoje niske cene i prodao u se u preko 100.000 primeraka u prvih sedam meseci.

Ovo je bio njihov poslednji model nakon koga su 1988. godine prešli na sopstvenu tehnologiju. Sonata je bio njihov prvi model srednje veličine. Uprkos  trudu koji je uložen da se izgradi jak brend Hyundai je doživeo neuspeh zbog lošeg kvaliteta i nepouzdanosti prilikom žalbe.

U periodu 90-ih godina Hyundai je bio u jako nezahvalnom položaju na američkom tržištu. Umesto povlačenja kompanija je odlučila da izvrši značajne investicije u novi dizajn i tehnologiju. Do dolaska novog milenijuma kompanija je postala jedan kvalitetan proizvođač automobila. Hyundai je relativno brzo ušao među prvih 10 automobilskih proizvođača na svetu.

Trenutno posluju u preko 193 zemlje i prodaju svoja vozila u preko 5.000 salona. Prodaji je pomogla i činjenica da je brend ušao među  100 najvrednijih na svetu. Komunikacija je jedan od najprepoznatljivijih karakteristika Hyundai-a, o čemu najbolje govori njihov logo – stilizovano H koje predstavlja dva muškarca koji se rukuju (kupac i prodavac).

Više o automobilima...

Luxury Experience