Možda izgleda sveže i moćno kao kada se pojavio 2009. godine, postavljajući standarde rivalima kao što je McLaren MP4. ali Ferrari 458 je "napunio" 5 goina ove godine, a italijanski proizvođač očigledno planira neko osveženje...
Najliži prethodnici ovog modela su svi zamenjeni posle 6 godina nakon početka prodaje, a to obuhvata 348 model, F355, 360 i F430.
Po običaju Ferrari ne otkriva nikakve detalje, ali fotografi su uhvatili prototip sa sitnim izmenama modela 458 kupe sa promenjim prednjim delom, kako se testira na snegu u Švedskoj.
U ovom trenutku nema dovoljno infromacija da bi se znalo da si Ferrari samo osvežava ovaj model, ili radi na zameni, a možda se samo testira nova oprema za ovaj model. Ipak, ako je tačna jedan od prve dve pretpostavke, uskoro ćemo videti još fotografija ovog modela...
O BRENDU
Osnovan od strane Enza Ferrarija, priča o čuvenom modelu Scuderia jeste prča o posvećenosti, različitosti i stvarno brzim automobilima. Nakon preseljenja u Maranello u 1943., Enco je izradio Tipo 815 koji je bio prvi model Ferrari-ja, a ne 125 Sport kako je pogrešno verovano.
Nepripremljeni za bitku sa modelom Jaguara E-Tipe na putu, kompanija je mogla da uradi malo toga da bi obezbedila rast. Pomoć je došla od jednog od ljudi koji je bio otpušten, bivši glavni inženjer Carlo Chiti, koji je doveo nove ljude u tim da bi završio razvoj 250 GTO modela. Misija završetka GTO je uspešno ostvarena.
Ferrari je cvetao tokom 60-ih. Model kao što je Dino postao je gotovo odmah klasičan hit, što je rezultiralo u velikom povećanju prodaje. Stabilan novčani tok dozvolio je Ferrarijevom timu da i dalje radi istraživanja novih motora i modela, što je krunisano proizvodnjom modela 250 P.
Nakon što FIA zabranjuje sva kola iznad 3000cc Ferrari je morao da pauzira projektom modela 312 P. Pretnja je došla i od Porsche-a koji je dominirao u trkama početkom 70-ih, ostavljajući Ferrari da sanja titulu. Kasnije, međutim, Ferrari je imao spektakularan povratak sa modelom 312PB. Od 1973. Ferrari se fokusira isključivo na F1.
Trenutno, Ferrari je deo Fiat grupe koja poseduje većinu udela kompanije. Što se tiče trka, Ferrari je i dalje jako aktivan. Između 2000. i 2004., Ferrarijev vozač Michael Schumacher ostvario je svetsku dominaciju i osvojio šampionske titule Svetskog šampionata četiri puta u nizu. Takođe, Ferrari je osvajao prevenstvo u kategoriji konstruktora 5 godina za redom (1999.-2004.).
Više o automobilima...