Ferrari predstavlja novi i još snažniji 812 Superfast

Činjenica da će Ferrari 812 Superfast dobiti još jednu varijantu, nije nikoga iznenadila, ali svakako je dobra vest...

Ono što je možda bilo nešto manje očekivano jeste podatak da će munjevito brza mašina biti ponuđena u dve različite verzije. Nakon tiziranja novog automobila prošlog meseca, u sredu ga je čuveni brend i zvanično otkrio - u pitanju je 812 Competizione. Ekskluzivna verzija fokusirana na trkačku stazu dobila je 819 konja i dolazi u coupe i polu-kabrio varijantama.

Ipak, bilo bi dobro da priču započnemo detaljima o njegovom motoru. Kao što ste možda pretpostavili zahvaljujući imenu modela koji sadrži italijansku reč za takmičenje, pogon ovog modela je fino tjunirano remek delo. Ferrari je redizajnirao svoj 6.5 litarski V12 motor koji ide do 9.500 rpm prema tvrdnjama brenda. Takođe, opremljen je novim titanijumskim elementima, dok su drugi delovi obloženi dijamantskim karbonom.

Ove modifikacije nam govore da motor može proizvesti maksimalno 819 konja pri 9.250 rpm. Cifra konjaže je za 31 veća u odnosu na stardardni Superfast. Pored toga, Competizione motor kontroliše sedmostepena automatska transmisija sa dualnim kvačilom koja šalje su snagu prema zadnjoj osovini, dozvoljavajući vam da od nula do sto ubrzate za 2.8 sekundi, od nula do 200 za 7.2 sekunde, sa maksimalnom brzinom od 340 kilometara na čas.

Šasija Competizione modela je takođe prerađena i opremljena novom pumpom za ulje i sistemom za direktnu injekciju goriva, dok izduvni sistem sadrži specifični filter za benzin kako bi bez problema odgovarao svim emisionim regulacijama, istovremeno zadržavajući svoje glasno predenje koje vlasnici jednog Ferrarija očekuju. Sa tehnološke strane gledano, automobil sadrži sve funkcije vozačkih asistencija, kao i najnoviju iteraciju Side Slip Control sistema koji poboljšava trakciju i upravljanje, bilo da ste na drumu ili na trkačkoj stazi. Pored toga, automobil je dobio nove karbonske točkove sa Michelin Pilot Sport Cup 2 R gumama.

Kao što smo naveli, nova varijanta dolazi u dve verzije - Coupe i drop-top. Koji god model da odaberete, bićete oduševljeni novim aerodinamičkim paketom. Model možda neće izgledati drastično drugačije od elegantnog originala, ali prilagođavanja prednjeg branika, sasvim novi difuzer koji se proteže duž celog automobila i revidirano zadnje krilo daju mu nešto više sportsku vibraciju i povećanu silu potiska. Uklonivi krovni panel jedne od verzija nije jedini detalj koji ih čini različitim - zadnji prozor kupea zamenjen je karbonskim panelom koji sadrži generatore vorteksa.

Cena bilo koje verzije 812 Competizione će biti daleko veća od bazne koja iznosi 335.000 dolara. Coupe verzija koštaće vas 598.567 dolara, dok će drop top tražiti 694.549 iz vašeg novčanika, dok će prve dostave početi krajem 2022.godine. Nažalost, sva limitirana izdanja su već sada obećana, tako da im se možemo nadati samo na aukcijama ili privatnim ponudama.

Luxury Experience