ESSENCE ULAZI U PROIZVODNJU

Izvori javljaju da Infiniti planira uskoro da proširi ponudu sa dva nova modela.

Jedan bi bio proizvodna verzija modela Essence, a drugi sportski model koji bi seo na sam vrh ponude ovog brenda. Ta dva modela bi bili predvodnici ostvarenja Infinitijevog ambicioznog plana za povećanje prodaje. Japanci žele u narednih 10 godina da povećaju godišnju prodaju na oko 150.000 modela godišnje za šta će biti potrebno uložiti oko 10 milijardi dolara i povećati trenutnu ponudu za do 5 novih modela. 

Autoweek javlja da su se, sasvim razumljivo, u Infinitiju odlučili svoju "ofanzivu" pokrenuti sa proizvodnom verzijom sjajnog koncepta Essence. Poput studije i proizvodna verzija bi bila coupe, ali sa dodatno prilagođenim zadnjim krajem da bi se pozadi mogla smestiti zadnja klupa za dva putnika. 

Veliki deo stylinga će biti prenet na konačni proizvod, a sam automobil će se bazirati na Mercedesovoj modularnoj MFA platformi. Reč je o još jednom vidu saradnje između Renault-Nissana i Daimlera, a očekuje se da će isto važiti i za motore koji će pokretati ovaj model. 

Koliko je za sada poznato ovaj model bi na tržište trebao da stigne 2017/18.

Takođe, u Infinitiju razmišljaju o rellizaciji koncept modela Emerg-E. Proizvodnom verzijom tog automobila Infiniti bi dobio konkurenta Jaguarovim, ili još više Aston Martinovim modelima. Za sada je prerano govoriti o pojedinostima, ali insajderi kažu da je "zeleno svetlo verovatno".

O BRENDU

Infiniti je Nissan-ov luksuzni model vozila. Konstruisan je 1989. godine u nameri da postane konkurentan na američkom premium tržištu sa brendovima kao što su japanski Acura i Lexus, kao i evropski Audi i BMW. Infiniti je uspeo da za vrlo kratak vremenski period stvori globalnu mrežu. Njegova istorija kreće pre odprilike dve decenije kada je kompanija prodala prvo vozilo.

Infiniti je uspeo da brzo preplavi američko tržište sa svojom promocijom ali bez dovoljno snage i glasa da bi brend koji je nov bio prihvaćen. Prodaja njihovog prvog modela Q45 je prošla dosta loše. Smatrali su da je razlog tome loše odrađena reklamna kampanja. Zbog toga su pokrenuli niz reklama inspirisanih zen kulturom gde je automobil bio prikazan jako malo ili čak uopšte.

Zasnovani na Nissan-ovoj platformi, većina Infiniti-ja su bili redizajnirani osim njihovih novih modela sportski G37 i luksuzni SUV FX koji su označili želju brenda da postane zaseban entitet.

Bez obzira koliko je reklamna strategija Infinitija bila dobra ili loša, njihova vozila su bila vredna pažnje. Npr. Q45 je posedovao snažan 278 KS V8 motor, upravljanje i aktivno nošenje na sva četiri točka. Sve je ovo bilo novo za vozila u toj klasi.

Infiniti je imao strategiju da dostigne vrh i tu ostane što duže, pa se može reći da je u tome uspeo obzirom da je na evropskom tržištu nadmašio tradicionalne brendove kao Lincoln i Cadillac.

Početkom 90-ih Infiniti je lansirao novi model M30 koji se prodavao lošije od Q45. Sredinom 90-ih izbacuju novi model QX4 koji je bio modifikovana verzija Nissan Pathfinder-a, što ih čini prvim koji su proizveli luksuzni SUV tip vozila nakon specijalizovanih proizvođača kao Jeep i Land Rover.

Nakon što doživljava pad prodaje zbog nedovoljno razvijenih vozila i lošeg targetiranja, Infiniti baš kao i Hyundai  nije prestao da postoji već su se odlučili za razvoj novih modela što im je osiguralo opstanak na tržištu. U novu fazu ulaze 2003. godine izbacivši G35, koji je bio prethodio modelu G37. Ovaj model je bio  najdalji od bilo čega što je Infiniti uradio u prošlosti 

Brend trenutno krči svoj put na evropskom tržištu i uključuje 230 dilera u 15 zemalja. Razvijaju posao od Meksika do Rusije, kao i od Ukrajine do Kine i Tajvana. Među najnovijim inovacijama su Around View sistem koji omogućava vozaču pregled kompletne okoline automobila i Anti Scratched Paint (ASAP) sistem.

Više o automobilima...

Luxury Experience