Debitovao Lamborghini Huracan Tecnica sa 640 "konja"

Predstavljamo Lamborghini Huracan Tecnica kompilaciju najvećih hitova koju je italijanska kompanija kreirala kao proslavu superautomobila sa V10 motorom koji je blizu kraja svog proizvodnog ciklusa.

U Huracan hijerarhiji, najnovija verzija je zaista savršen most između standardnog EVO automobila za svakodnevnu upotrebu i STO koji je isključivo za stazu. Ispod haube se nalazi 5,2-litarski V10 koji se koristi u STO, a koji je sposoban da proizvede 640 KS i 417 ft-lbs obrtnog momenta. Dok je ulično legalni STO najbliža stvar proizvođačevom Super Trofeo trkačkom automobilu, Huracan Tecnica nudi performanse u pristupačnijem, ublaženom paketu za svakodnevnu upotrebu.

Snaga se šalje na zadnje točkove preko sedmostepenog menjača sa dvostrukim kvačilom, a Lamborghini ističe da se do „stotke“ stiže za 3,2 sekundi.

Novi Lamborghini Huracan Tecnica značajno se razlikuje vizuelno od ostalih verzija u liniji. Najistaknutija ažuriranja dizajna mogu se naći na prednjoj strani superautomobila, uključujući redizajniran prednji branik koji sadrži element dizajna u obliku slova Y koji je debitovao na konceptu Terzo Millennio EV 2017. Redizajnirani zadnji deo je dobio novi vertikalni zadnji prozor za bolju preglednost, a redizajniran je i poklopac motora napravljen od ugljeničnih vlakana.  Krilo nije tako agresivno ili veliko kao ono koje se nalazi na STO, ali Lamborghini tvrdi da nudi 35 posto boljitak u odnosu na Huracan Evo RWD.

Unutar kabine, Tecnica nije tako fokusirana i čvrsta kao STO obložen karbonskim vlaknima i radije stvara dobar balans između sportskog i udobnog. Poseduje instrument tablu od mikrovlakana i sportska sedišta novog dizajna, zajedno sa redizajniranim interfejsom za centralni ekran osetljiv na dodir.

Cene počinju od 239.000 dolara, a italijanski proizvođač već prima porudžbine, dok su prve isporuke zakazane za jesen.