CHRYSLER 300 REDIZAJN

Nakon dve godine na tržištu, Chrysler je odlučio da pomladi drugu generaciju svog modela 300.

Automobil koji se u Evropi prodaje kao Lancia Thema sada je dobio zatamnjene svetlosne sklopove, crnu hromiranu prednju masku i 20-colne aluminijumske naplatke. Iste te izmene očekuju i Lanciju Themu, koja je rebrendirani Chrysler 300 za potrebe evropskog tržišta…

Novi Chrysler 300S donosi nam i sportska sedišta presvučena plavom ili crnom kožom i naglašena srebrnim prošivima. Tu su i detalji na prednjoj konzoli presvučeni piano lakom, i karbonski elementi, nova Uconnect multimedija i Beats by Dr. Dre audio sistem s 10 zvučnika i 12-kanalnim pojačalom.

Za pokretanje osveženog Chryslera 300S brinuće se dva motora – 3.6-litarski V6 Pentastar s 303 KS i 5.7-litarski V8 HEMI s 374 konjske snage. Uz snažniji motor dolazi i sportsko vešanje, kao i bolji kočioni sistem. Novi Chrysler 300S, odnosno Lancia Thema u prodaju kreću na proleće.

O BRENDU

Vicenzo Lancia osnovao je fabriku 1906. godine zajedno sa kolegom Claudiom Fogolinom. Vicenzo je bio postavljen da razvije vozilo koje će promeniti italijansku pa i svetsku percepciju automobila. Novi model Alpha (1907. godine) predstavljao je jako ofanzivnu inovaciju za to vreme.  Osim što je bila opremljena sa pouzdanim i jakim motorom, Alpha je bila iznenađujuće laka – Vicenzo je koristio cevastu strukturu za prednju osovinu umesto čvrstog čelika.

Šest godina kasnije, izbačen je novi model, Theta – prvi evropski automobil koji je bio opremljen elektronskim sistemom. Do početka 20-ih takođe su patentirana dva tipa motora- 45 º  V8 i masivni i uzani 22º V 12.

Godine 1922. Izbačen je model Lambda, koji je bio spoj inžinjerskog i dizajnerskog proboja. Lambda je imao nezavisno prednje vešanje, podno povezan prenos kao i prvi V4 motor na svetu.

Do 1931. komfor vožnje je nadograđen predstavljanjem fleksibilnog okvira motora na Asturi, isti kao motor koji je patentirao Chrysler, koji je koristio male gumene amortizere da smanji buku i vibracije. Od 1933. je nastavljeno sa inoviranjem,  u ponudi su se našle hidraulične kočnice, napredne prednje i zadnje kočnice kao i wardrobe sistem otvaranja vrata.

Nakon izbacivanja modela Aprilia 1937. godine, Lancia se okrenula trkačkim automobilima i pokazala se kao sledeća velika trkačka sila. Sa tri rezervoara, dva spoljna i jedan sa zadnje strane vozila i pogonom na četiri točka, Lancia je izgledala kao automobil budućnosti.

Tokom 50-ih Lancia je pozajmila Ferrari-ju svoj tim tehničara kao ispomoć u osvajanju Svetskog F1 šampionata. Trkačka legenda Stratos rođena je tokom 70-ih. Njegova lagana školjka napravljena od aluminijuma i plastike ojačane staklenim vlaknima inspirisala je izgled kasnijih modela kao što su Beta, Rally 037 i Delta S4.

Više o automobilima...

 

 

 

 

 

 

Luxury Experience