Bugatti Divo - najlepši automobil koji smo videli

Dame i gospodo, novi Bugatti stigao je u grad i sve nas je oborio sa nogu…

Bugatti Divo je pre izvesnog vremena osvojio čitav svet, kada je predstavljen na Pebble Beach događaju, kao redizajnirani i prerađeni Chiron, koji za cilj ima da redefiniše balans vrednosti kojima se vodi francuski brend.

Kao prvo, Chiron nikada nije izgledao ovako dobro, jer novi hiperautomobil ima sasvim jedinstveni dizajn koji nas podseća na tradiciju ovog brenda. Brilijantni dizajneri i inžinjeri Bugatti brenda pokušali su da dovedu aerodinamiku ovog modela do savršenosti, a to su učinili stilizovanjem brojnih detalja koji su im pružili krajnji rezultat od dodatnih devedeset kilograma sile potiska.

Bugatti Divo kreiran je sa fokusom na upravljanjem i radikalnom prednjem delu, sa masivnim usisnicima i širokim prednjim spojlerom. Ipak, to je samo prvi deo slagalice. Agresivni prednji deo ovog modela značajno poboljšava silu potiska i hlađenje, sa kočnicama koje se rashlađuju uz pomoć četiri različita izvora vazduha sa svake strane automobila – prednjeg branika, malih usisnika na lukovima točkova, ulazom na prednjem hladnjaku i vazdušnim difuzorima ispred guma.

Druge ključne osobine aerodinamike uključuju veći zadnji difuzer, koji je specijalno dizajniran kako bi u njega stao izduvni sistem sa četiri cevi, sasvim nove strane, centralno peraje i opčinjavajući zadnji spojler, koji je za dvadeset tri procenta veći od onog na Chiron modelu i igra ulogu kočnice, pobošljavajući silu potiska.

Još jedna činjenica koja ovaj model čini zaista posebnim je njegov krov, koji je dizajniran tako da je postao NACA vazdušni kanal koji ide prema zadnjem delu automobila, odnosno centralnom peraju. Moćni 8.0 litaski W16 motor dobio je novu navlaku, koja osigurava protok vazduha visokog volumena, u paru sa specijalnim vazdušnim kanalom.

Druge primetne promene na eksterijeru su prefinjeni farovi i poziciona svetla, brisači od karbona, felne i veliki vazdušni otvor na haubi, zarad poboljšanog hlađenja.

Ovaj model sadrži isti motor kao Chiron, odnosno poznatu quad-turbocharged 8.0 litarsku W16 jedinicu, koja i dalje proizvodi 1.500 konjskih snaga pri 6.700 obrtaja u minutu i 1.600 Nm obrtnog momenta, između 2.000 i 6.000 obrtaja u minutu. Ubrzanje ovog modela takođe je nepromenjeno, ali Divo neće imati top speed režim rada i biće ograničen na maksimalnih 380 kilometara na čas.

Ovo će možda razočarati nekoliko okorelih Bugatti fanova, ali ovaj model je kreiran sa performansama za trkačke staze na umu, pa i ne mora ići super brzo na pravoj liniji. Bugatti Divo je zamišljen kao oštrija, agilnija i gipkija verzija Chirona.

Kako bi ovu zver pretvorili u ultimativnu trkačku mašinu, inžinjeri Bugatti brenda su ga opremili krućim oprugama i amortizerima, a uradili su nekoliko izmena i u njegovom sistemu upravljanja. Divo je 35 kilograma lakši od chiron modela, pa sadrži manju količinu izolacije, lakši audio sistem i druge elemente.

Nekoliko promena možemo videti i u vozačkoj kabini ovog modela, gde je luksuzna vibracija kojom je odisao Chiron zamenjena ekskluzivnim karbonskim detaljima, kako bi se dodatno smanjila celokupna kilaža. Predivni dvotonski enterijer, sa Divo Grey Alcantara i kontrastnim Divo Racing Blue akcentima će sigurno zadiviti svakoga, dok će anodizovani i peskirani akcenti ubrzati puls ljubitelja kvalitetnog dizajna.

Jedine loše vesti koje imamo, a da su vezane za ovaj model, odnose se na činjenicu da će on biti proizveden u ograničenom izdanju od samo 40 jedinica, a sve su prodate pre njegovog zvaničnog debija. Cena jednog Bugatti Divo modela je 5.8 miliona dolara, što je skoro duplo više u odnosu na cifru koju je potrebno izdvojiti za Chiron.

 

« 23 24 25 Pogledajte galeriju 2 3 4 »

Luxury Experience