Bugatti Chiron L’Ebe Edition je specijalno izdanje inspirisano art-dekoom

Francuski proizvođač hiperautomobila Bugatti zvanično se oprašta od Chirona u Evropi novim specijalnim izdanjem.

Nazvan Bugatti Chiron L’Ebe, specijalno izdanje je omaž ćerki osnivača kompanije Etorea Bugatija. Ebe Marija Tereza Bugati je bila Etoreova najstarija ćerka koja je nastavila da piše biografiju svog oca koja se „sastoji od brojnih zapisa, pisama njegovih ranih zaposlenih, kupaca, poslovnih partnera i njenih sopstvenih iskustava“. Ograničen na samo tri primeraka, Bugatti Chiron L’Ebe je jedan od najekskluzivnijih modela koje je kreirala francuska kompanija.

L’Ebe izdanje se sastoji od jednog Chiron i dva Chiron Sport vozila. Dva su već predata vlasnicima, dok će treći biti predat do kraja meseca.

Kao počast L'Ebeovoj ljubavi prema Art Deco stilu, specijalno izdanje sadrži detalje dizajna inspirisane umetničkim stilom koji je nastao 1920-ih. Pored toga, Chiron L'Ebe takođe sadrži elemente inspirisane Type 57 G koji je trijumfovao na 24 sata Le Mana 1937. Prelepo specijalno izdanje ima izloženo plavo zatamnjeno karbonsko telo zajedno sa kontrastnim zlatnim detaljima, čuvenu rešetku u obliku potkovice i delove poklopca motora od 8,0 litara V16. Štaviše, zlatni akcenti se takođe pojavljuju na točkovima, dok se L'Ebe logo u boji zlata takođe pojavljuje na donjoj strani krila.

Unutrašnjost specijalnog izdanja je presvučena kombinacijom Silk bež i Lake Blue kože. L'Ebe logo se takođe nalazi u unutrašnjosti kabine na naslonima za glavu, pragovima i centralnoj konzoli. Paneli na vratima na specijalnom izdanju ukrašeni su istaknutim modelima u istoriji kompanije Bugatti, uključujući Chiron, Veyron, EB110 i druge.

Mehanički, L’Ebe izdanje ostaje nepromenjeno i pokreće ga poznati 8,0-litarski V16 motor sa četiri turbo punjača koji proizvodi 1.500 KS i 1.180 nm obrtnog momenta. Proizvodnja Chiron modela se bliži kraju i njegova zamena je već u razvoju. Iako nije javno objavljeno mnogo detalja, i dalje će imati motor sa unutrašnjim sagorevanjem sa nekim oblikom elektrifikacije koji će mu pomoći da ispuni norme o emisijama.

Bugatti je navodno svojim korisnicima predstavio dizajn koji će zameniti Chiron, međutim, moraćemo da sačekamo do 2024. da bismo to prvi put videli.