2016 Lexus RX

Novi Lexus RX je jedna od najčuvanijih tajni u automobilskoj industriji, a sada je jasno i zašto...

U pitanju je definitivno najlepši SUV koji je Lexus napravio. Sa globalnom prodajom od preko 2,1 miliona primeraka, RX je najuspešniji model Lexusa ikada. Predstavlja tri od deset automobila koje japanska kompanija proda. Brojke su impresivne. 

Uprkos svom uspehu, nikada nije bio previše lep za gledanje, pogotovu ne od kada smo videli kako SUV srednje veličine može da izgleda posle pojavljivanja modela iz Porschea, BMWa i Mercedesa. 

Sve ovo se menja sa modelom za 2016. godinu. 

Prednji deo će vam odmah privući pažnju, koji je u potpunosti nov, sa ogromnom prednjom rešetkom koja nam uopšte ne smeta na ovom automobilu. Tu je i agresivni prednji branik i LED farovi. 

Ceo oblik je sportski i "mišićav". Na sreću ne izgleda kao uvećana verzija NX modela, što je bila briga većine fanova do samog predstavljanja. 

Unutraj e potpuno nova kabina sa uzbudljivim izgledom. Tu je ekran osetljiv na dodir sa dijagonalom od 12,3 inča, a ručica menjača je sada pomerena kako bi se bolje iskoristio prostor. 

Što se tiče motora tu su dve verzije, RX 350 i RX 450h, kao i RX F Sport opcija koja nudi vizuelna unapređenja nebitno za koji model se odlučite. 

RX 50 dolazi sa jačim i unapređenim 3.5 V6 motorom, koji daje 300ks i povezan je na osmostepeni automatski prenos, dok 450h dolazi sa hibridnim pogonom 3.5 V6 + električni motor koji nudi sličnu snagu kao i benzinac. 

O BRENDU

Lexus je nastao kao produkt Toyota-ine želje da osvoji američko tržište luksuznih automobila. Čitav projekat koji je bio označen kao F1-Flahship 1 i kao rezultat je proizvedeno vozilo Lexus LS 400. U ispitivanju američkog tržišta japanci su išli toliko daleko da su čak iznajmljivali kuće i živeli u Laguna beach-u, pažljivo analizirajući navike potrošača i njihov način života. Zahvaljujući svemu tome LS 400 je postao hit.

Svoje predstavljanje na severno-američkom tržištu LS 400 je imao na Sajmu automobila u Detrojitu 1989. godine gde je postao glavna atrakcija. Glavna prednost koju je Lexus imao je bila njegova jedinstvenost. Imao je malo veze sa Toyotinim obrascima dizajna.

Tih, ergonomski, snažan i pouzdan, LS je postao žestoka konkurencija za evropski uvoz, kao što su Mercedes Benz i BMW, čiji je promet drastično opao posle  ulaska Lexusa na tržište.

Tokom prvih godina prodaje Lexus je postao najprodavaniji luksuzni automobil u Americi. Stvari su dobro išle za japanskog proizvođača pa su 1991. godine puštena u prodaju dva nova modela – SC400 kupe i ES 300 limuzina koji je ubrzo postao najprodavanija limuzina ove kompanije.

Lexus je ušao i na tržište sportskih automobila 1996. godine sa novim modelom LX 450, baziranom na Toyotinom Land Cruiseru 100. Zatim je 1998. usledio RX, najprodavaniji crossover baziran na Toyotinom Camry-ju. Tokom sledećih godina  dalji tehnološki napredak, kao što je uvođenje Lexus Hibrid Drive sistema na 2005 RX 400h, rezultirao je još većim rastom prodaje.

Lexsus  od svog osnivanja  konstantno raste. Do 2007. godine, Lexus se proširio u preko 50 zemalja i nastavlja da raste.

Više o automobilima...

Luxury Experience