Nova edicija Google Glass naočara

Google je predstavio novu verziju svojih Glass naočara za augmentovanu realnost, kako bi se nadmetali sa Microsoft HoloLens modelom…

Druga generacija Glass Enterprise Edition je sada zvanično lansirana kao Google proizvod, a ne kao eksperiment, dok je prvenstveno namenjena kompanijama, umesto potrošačkom tržištu. Prvobitna iteracija Google Glass koja je bila najavljena 2012.godine, predstavljena je kao proizvod za sve ljude. Sa visokom cenom, nepravilnom upotrebom i brojnim drugim problemima, Google je bio primoran da prestane sa prodajom ovog modela već 2015.godine. Ipak, tehnološki gigant se eventualno fokusirao na kompanije kao korisnike Glass naočara do 2017.godine, a prvo Enterprise izdanje je dobilo brojne primene.

Novo Glass Enterprise Edition izdanje nema samo osveženi hardrver i dizajn, već i znatno smanjenu cenu. Prva verzija je koštala 1.500 dolara, dok najnoviji model košta 500 dolara manje. Njih pokreće Qualcomm Snapdragon XR1 platforma, koja je znatno snažnija od Intel Atom SoC iz prethodnog modela. Novi quad-core 1.7 GHz CPU procesor dizajniran je specijalno za aplikaciju u sferama virtuelne i augmentovane realnosti, pa će zbog toga biti daleko pogodniji od prethodnika.

Što se tiče optike, nove naočare imaju kameru od 8 megapiksela, 640 x 360 optički displej, kao i multi-touch touchpad. Takođe, one se mogu povezati preko 802.11ac WiFi i Bluetooth 5, dok poseduju 3 GB RAM memorije i 32 GB skladišnog prostra.

Google kompanija udružila se sa Smith Optics kako bi kreirali bezbednije ramove za ovaj novi model. I dok Google novitet svakako nije podjednako moćan kao Microsoft HoloLens, znatno je jeftiniji.

 

Luxury Experience