Interesantni koncept pojačane realnosti

Audio kompanija Bose predstavila nam je svoju viziju pojačane realnosti u formi aksesoara, predstavljajući svoje nove AR naočare…

Ove naočare imale su debi na SXSW festivalu koji se održava u Teksasu i predstavljaju prvu audio platformu pojačane realnosti na svetu. Pojačana realnost je skoro ekskluzivno povezana sa vidom, ali Bose nosivi prototip demonstrira da AR bazirana na zvuku može biti pravac kojim se treba kretati.

Ovaj koncept uređaj sastoji se od para 3D štampanih naočara koje su uparene sa akustičnim paketom, razvijenim specijalno za ovu platformu. One kombinuju podatke iz utisnutih senzora pokreta sa GPS statistikama iz vašeg pametnog telefona, kako bi kao odgovor dale kontekstualnu informaciju, baziranu na poziciji, gestovima ili pak geolokaciji uz pomoć zvučnika visokog kvaliteta koji ugrađeni u ram naočara.

Kompanija je osnovala fond od 50 miliona dolara za razvoj Bose AR proizvoda, a čak jedanaest softverskih partnera im se pridružilo u njihovoj misiji, uključujući Yelp, TripAdvisor i fitness kompaniju Strava. Bose takođe sarađuje sa akademskim istraživačkim institucijama, poput MIT Media Laboratorije, kako bi unapredili interakciju ljudi sa pojačanom audio realnosti, kao is a NYU Future Reality Lab.

“Trenutno, najveći deo vesti uzbuđenja u AR polju fokusiran je na vizuelnu stranu”, kaže Santiago Karvajal, direktor istraživanja Bose brenda. “Ali, mi mislimo da ona može imati veoma interesantnu aplikaciju u audio polju. Zamislite da možemo da prikažemo sloj iznad nečijeg prirodnog sluha i da mu damo kontekst”, dodao je.

Novi AR dizajn Bose brenda je i dalje u formi koncepta i neće biti komercijalno dostupan u skorije vreme, ali, kompanija planira da pošalje 10.000 pari ovih naočara razvojnim kompanijama i proizvođačima do leta, kako bi svi zajedno mogli da rade na daljem razvoju.

 

Luxury Experience