Bugatti Royale - zvučnici za one koji žele samo najbolje

Tokom nekoliko prethodnih nekoliko godina bili smo svedoci velikih partnerstava premijum audio brendova i kompanija koje se bave kreiranjem luksuznih automobila...

Tokom razvoja ovakvih neverovatnih projekata, mogli smo čak videti i neke od brendova kao što su Lamborghini i Rolls-Royce. Sada, kompanija Bugatti predstavlja poslednje ime pridruženo nizu ovakvih neverovatnih poduhvata, ali za razliku od ostalih, francuski proizvođač hiperautomobila bira nešto drugačiji pristup.

U saradnji sa nemačkim brendom audio opreme Tidal, Bugatti predstavlja svoj prvi i za sada jedini opseg velikih podnih zvučnika, nazvan Royale. Svi ljubitelji automobilske industrije dobro su upoznati sa težinom i kredibilitetom koji ime ove linije sa sobom donosi, a ono se direktno vezuje za ultra luksuznu limuzinu predstavljenu od strane brenda Bugatti, tridesetih godina prošlog veka. Kreirano je svega šest primeraka ove neverovatne limuzine, ali je proizvođač uspeo da proda samo tri, zbog velike depresije koja nedugo po njenom pojavljivanju nastupila. Baš kao i luksuzno vozilo, Royale zvučnici donose ekskluzivan izgled i luksuz vrhunskog kvaliteta i stvoreni su kako bi bili najbolji.

Royale zvučnici dolaze u veoma masivnom formatu, sa visinom od 143,7 cm i težinom od gotovo 160 kg. Baš kao i hiperautomobili kompanije Bugatti, njihovi zvučnici povlače zaobljeni dizajn, stvoren upotrebom isključivo najboljih materijala. Svaki individualni model dolazi sa po četiri “long-throw” sabvufera i dva prednja modela sa aluminijumskim dijafragmama.

Kompanija Tidal potvrdila je da su Royale zvučnici aktivni, sa ličnim ugrađenim pojačalima, što znači da ne moraju biti povezivani odvojenim jedinicama i pojačalima. Ekskluzivni audio uređaji stižu zajedno sa besprekornim kontrolerima kompanije Bugatti, zaduženim za njihovo povezivanje sa različitim audio izvorima.

Za početak, kompanija Tidal ponudiće dve ograničene verzije Royale zvučnika, Edition Blanc i Edition Noire. Kao što sama imena sugerišu, jedna linija finiširana je u beloj, a druga u crnoj boji. Tidal će kreirati po petnaest jedinica iz svake edicije, dok će u regularnoj seriji, svim svojim kupcima omogućiti opciju ličnog prilagođavanja zvučnika različitim finišima i materijalima. Takođe, svi modeli biće dostupni u dve teme, kreirane sa eksterijerima u jednoj ili kombinacijama boja, ali nam za sada cena ni jednog od pomenutih zvučnika još uvek nije poznata.

Luxury Experience