Holiday 2025: umetnost slatkiša u Louis Vuitton stilu
Louis Vuitton i svetski priznati poslastičar Maksim Frederik podižu prazničnu sezonu na viši nivo, spajajući eleganciju francuskog luksuza sa čarolijom slatkiša.
26.11.2025 Lifestyle - Delicious
Louis Vuitton i svetski priznati poslastičar Maksim Frederik podižu prazničnu sezonu na viši nivo, spajajući eleganciju francuskog luksuza sa čarolijom slatkiša.
26.11.2025 Fashion - Nakit
Nikol Riči redefiniše pojam luksuza na svoj način, preuzimajući potpunu kreativnu kontrolu nad svojim brendom House of Harlow i predstavljajući prvu kolekciju finog nakita, Nova Collection.
25.11.2025 Business
Na tržištu luksuznih brendova beauty sveta ponovo se oseća uzbuđenje.
25.11.2025 Fashion - Shopping
SKIMS otvara prazničnu sezonu kampanjom koja slavi porodičnu bliskost, toplinu i prepoznatljivu udobnost brenda.
24.11.2025 Lifestyle - Delicious
Tom Holand i Aston Martin sada dele više od glamura i stila – udružili su snage kroz premium alkoholno-nealkoholno pivo BERO, stvarajući spoj britanske elegancije i vrhunske preciznosti.
18.11.2025 Fashion - On
Sa kampanjom za jesen/zimu 2025, projekat That’s So Armani nastavlja da oblikuje novu definiciju muške mode — onu koja prevazilazi rodne granice, slavi individualnost i vraća fokus na ono što je oduve...
17.11.2025 Living - Kuhinja
U svetu savremenog enterijerskog dizajna, gde se kuhinja više ne smatra funkcionalnom pozadinom već centrom doma, italijanski brend Falmec predstavlja revolucionarni koncept koji prelazi granice tradi...
14.11.2025 Living - Dekor
U Diptyque svetu, praznici postaju više od sezone – oni su poezija pretočena u miris, svetlost i oblik.
13.11.2025 Fashion - Beauty
Lancôme ove godine slavi 90 godina beskompromisne elegancije i to na način dostojan filmske priče.
13.11.2025 U pokretu - Motori
Italijanski luksuz sada ima novo ime - MV Agusta Sartoria Meccanica.
12.11.2025 Business
Italijanski modni gigant Gucci ponovo je na vrhu, ovog puta ne zbog nove torbe ili viralne revije, već zahvaljujući prestižnom indeksu koji meri uticaj brenda u digitalnoj eri.
12.11.2025 Trend - Fancy
Zamislite scenu: elegantan muškarac, apsurdno šarmantan konj i – sofa umesto kočije. Da, dobro ste pročitali.
Koristimo kolačiće da poboljšamo Vaše iskustvo na našem sajtu. Ukoliko nastavite da pretražujete ovaj sajt, saglasni ste sa korišćenjem web kolačića. Za više informacija pogledajte našu Politiku kolačića.