Versace predstavlja kolekciju nameštaja inspirisanu devedesetim

Modna kuća Versace upravo je svoj odvažni stil prenela na kolekciju komada za vaš dom, koja je upravo ono što smo od njih očekivali, ako ne i više od toga…

Versace Home Collection linija debitovala je na ovogodišnjem FuoriSalone u Milanu, pri čemu su kuratori bili dizajner enterijera, Saša Bikof i umetnik, Endi Dikson. Inspirisani pop kulturom, mitologijom, palmama i neon bojama vile Đanija Versaćea u Majamiju, ova kolekcija se sastoji od pet različitih grupa nameštaja: Pop Medusa, Medusa, Jungle, Rhapsody i Logomania.

Predstavljena tokom specijalne izložbe na drugom spratu Versace vile u ulici Via Gesu, koja je poznata po buticima muške garderobe, ova kolekcija interpretirala je komade koje smo ranije već mogli da vidimo u njihovim kolekcijama. Puna odvažnih oblika, jarkih boja, dezena koji se suprotstavljaju jedni drugima i svetlucavim materijalima, ova izložba je definitivno ubola brojne trendove u dizajnu enterijera. Celokupni efekat, kao što je to obično slučaj sa Versace brendom je intrigantan i stavlja nam do znanja da su devedesete ponovo na sceni, hteli mi to ili ne.

Bikof kaže da je ona bila inspirisana jesen/zima 1994 Versace reklamnom kampanjom koju je snimao Ričard Avedon, a koja je posedovala pastelne boje i ikonske supermodele devedesetih – Kristi Tarlington, Sindi Kraford, Klaudiju Šifer i Stefani Simur.

“Želela sam da predstavim vezu između mode i enterijera: amosfere i prostorije imaju moć da inspirišu emocije, da nas navedu da osetimo određenu stvar, baš poput mode. Prostor koji sam ja želela da kreiram bi trebalo da vas učini srećnim i moćnim”.

Deo izložbe su bili i komadi koje potpisuje kanadski umetnik, Endi Dikson, koji je ručno oslikao predimenzionirane košulje Versace dezenima i dezenima koje je on kreirao u saradnji sa Donatelom Versaće. Dikson je poznat po “kreiranju slojeva istorijskih reference, sa savremenim društvenim komentarima”, poigravajući se istorijom umetnosti i ispitujući inherentne vrednosti “luksuza”. On često pravi poređenje između njegovih dela i komada koje potpisuje Versace, koja spajaju pop kulturu i umetnost, gazeći bezbrižno po liniji koja deli prefinjenost i kič.

Što se samih komada nameštaja tiče, oni idu od luksuznih verzija nameštaja za dvorište, do skulpturnih fotelja koje na sebi nose lice Meduze. Pop Medusa prenosi temu kolekcije u vodootporne stolice i staklene kocke koje služe kao akcentni stočići. Rhapsody linija ima živahne barokne dezene, dok je Logomania upravo ono na šta vas asocira.

Jungle komadi su prvi iskorak Versace brenda u svet nameštaja za eksterijer, sa tropskim dezneima koji su referenca slavnoj haljini koju je nosila Dženifer Lopez 2000.godine.

Luxury Experience