U prestižnoj i istorijskoj zgradi, snažan vizuelni uticaj dizajna zasniva se na pojačanim kontradiktornostima, kontrastnim stilskim kodovima, skokovima kroz vreme i industrijskim reinterpretacijama. To je mešavina stilova sa osećajem inovacije jer poboljšava Versace Home kolekciju koja je oživljena novim dizajnerskim projektima Ludovice i Roberta Palombe u saradnji sa Donatellom Versace i proizvedena u partnerstvu sa Luxury Living Group.
Sa spoljašnje strane, zgrada se odmah ističe svojom monumentalnom fasadom sa jonskim stubovima i statuama koje predstavljaju umetnost, dok LED osvetljeno stepenište nagoveštava stil brenda. Svet mode Versace prikazuje se na video snimcima projektovanim na velikim ekranima i LED zidu.
Postavljen na dva sprata, butik je osmišljen kao privatna rezidencija sa dnevnim boravkom, trpezarijom, dugim hodnicima i glavnim apartmanom sa dnevnim i spavaćim delom. Osim toga, ne nedostaje tajni vrt koji je pravo iznenađenje tokom obilaska „kuće“.
Elementi diskontinuiteta i simbolike koji su tipični za Versace mogu se videti u celom prostoru: gipsani ramovi na zidu koji su gotovo ležerno ukrašeni šarama od listova zlata, podovi hodnika gde se smenjuju uglačan i mat mermer za upečatljiv kontrast, a zavese napravljene od žičanih mrežastih panela podsećaju na industrijski stil na jedinstven način. Konačno, nisu se mogli propustiti dodiri zlata, Versaceove prepoznatljive boje, koji se ističu na plafonima dizajniranim sa pozadinskim osvetljenjem i proširenim metalnim vratima.
To je igra ikoničkih referenci i projekcija budućnosti, intenzivne mešavine uticaja i stilskog rečnika koji govori jezikom luksuza: izraz zavodljive savremenosti sa primesama antičkog.