Liu Jo debituje sa kolekcijom nameštaja

Na ovogodišnjem milanskom sajmu nameštaja, Salone del Mobile Milano, Liu Jo, brend poznat po svojim modnim kolekcijama, debitovao je svojom Living linijom, koja je kreirana u saradnji sa ATL Group, liderom dizajna sa ovog podneblja, postavši tako ambasador italijanskog duha i elegancije, sa kojima se ovaj brend povezuje od 1995.godine…

Liu Jo Living kolekcija nameštaja, stolica, sofa, stočića i kreveta, dizajnirana je da bude prefinjena i pristupačna. Italijanski kvalitet koji smo ranije mogli da vidimo u modnim predmetima ovog brenda, sada je transponovan na savremene komade nameštaja, namenjene izbirljivoj publici sa budnim okom za detalje i inovacije, odnosno one ljude koji žele da poseduju enterijere koji su poput refleksija njihovog ličnog stila.

Ova kolekcija se izdvaja zbog upotrebe kvalitetnih materijala, specijalnih detalja i nepogrešivog dizajna, koji u komade nameštaja unosi istu količinu pažnje i brige, koju Liu Jo inače usmerava prema svojim modnim kolekcijama. Koncept koji stoji iza ove kolekcije zasniva se na odevanju i skidanju nameštaja jednostavnim, brzim pokretima, zahvaljujući kompletu različitih, versatilnih stilova koje korisnik može odabrati i prilagoditi svom raspoloženju. Tu je i dekoracija poput šiljaka, tkanja, otvorenog veza i mešanja materijala i detalja na sofama, stolicama, krevetima i drugim komadima, kreirana kao eho italijanskog sveta mode i dizajna enterijera.

Marko Marči, direktor stila Liu Jo brenda kaže: “Jako smo zadovoljni ovom novom living kolekcijom i našim partnerstvom sa ATL Group, koje nam je dalo priliku da proširimo naš brend u univerzumu stila, prevazilazeći naš tradicionalni glamur i eleganciju u fenomenalnom i ikonskom sektoru enterijernog dizajna. Naša konstantna potraga za inovacijama odvela nas je u ovom pravcu, rezultirajući kolekcijom koja je karakteristična vizija brenda, naš imidž i sadrži sve naše vrednosti koje inače negujemo”.

Franko Tartanji, CEO ATL Group, izjavio je: “Ponosni smo na našu saradnju sa Liu Jo, koja je zasnovana na zajedničkoj i fascinantnoj viziji, koja deli naše konkretne ciljeve: sa jedne strane, to je kreiranje visoko kvalitetnih italijanskih proizvoda, dok je sa druge bila želja da se ovi proizvodi povežu sa stilom Liu Jo. Za ATL, ovo je svakako novi izazov, koji smo rado prihvatili puni entuzijazma, koristeći svu senzitivnost i znanje koje smo godinama sakupljali”.

Nova Liu Jo Living kolekcija poslednji je i najoriginalniji element strategije proširenja ovog brenda, koju oni sprovode mesecima unazad, sa ciljem razvijanja lifestyle brenda i širenja glamura i savremene privlačnosti u svakom aspektu naših života.

 

Luxury Experience