Karl Lagerfeld predstavio prvu kolekciju nameštaja na Milanskoj nedelji dizajna

Prva kolekcija nameštaja brenda Karl Lagerfeld imala je svoju premijeru na Milanskoj nedelji dizajna u potpuno novoj prodavnici na adresi Via Passione 8.

Brend Karl Lagerfeld je predstavio KARL LAGERFELD MAISON, liniju luksuznog nameštaja i aksesoara za uređenje doma. Lansiranje se sastojalo od četiri kolekcije, od kojih je svaka dobila ime po omiljenim delovima Pariza Karla Lagerfelda: „Saint Germain“ i „Saint Guillaume“ su uključivale nameštaj za dnevne i spavaće sobe, „Quai Voltaire“ je posvećena kuhinjskom nameštaju, dok je kolekcija “Rue de l'Université” posvećena rasveti.

Sve kolekcije su nadahnute Lagerfeldovim ličnim pristupom dizajnu enterijera i odražavaju spoj klasičnih stilova sa savremenim komadima.

Sofa za dnevnu sobu Saint-Germain je zvezda kolekcije. Presvučena je bukle tkaninom boje slonovače i takođe služi kao mini biblioteka jer ima strane sa elegantnim ugrađenim policama za odlaganje knjiga. Kako lična biblioteka dizajnera ima preko 300.000 knjiga, ljubav Karla Lagerfelda prema čitanju i način na koji ih je predstavio poslužili su kao inspiracija za dizajn.

"Karl nije bio samo fasciniran dizajnom enterijera – on je bio duboko strastven u vezi sa tim“, kaže Pjer Paolo Rigi, izvršni direktor kompanije KARL LAGERFELD. „Zbog toga je bila prirodna odluka da proširimo ponudu našeg brenda kolekcijom KARL LAGERFELD MAISON. Ova uzbudljiva kategorija slavi naš DNK i nudi novi način istraživanja i doživljaja Karlovog sveta. Komadi su smeli, sofisticirani i elegantni, baš kao i sam Karl.“

Brend je odlučio da svake sezone ugosti novog dizajnera koji će tumačiti Lagerfeldov pristup dizajnu. Shodno tome, prva kolekcija KARL LAGERFELD MAISON razvijena je u partnerstvu sa poznatim dizajnerom enterijera Mateom Nuncjatijem.

"Tokom svog procesa dizajniranja, pomislio sam na Karla kako šeta obalama hamburških kanala ili posećuje elegantne vile u Parizu“, kaže Nuncjati. „Oba grada su bila važna u Karlovoj istoriji i inspirisali su me da uravnotežim strogost Bauhausa i sofisticiranu parisku eleganciju. Bila je čast sarađivati sa timom brenda KARL LAGERFELD i najboljim italijanskim zanatlijama kako bismo razvili savremenu, toplu i emotivnu kolekciju punu izuzetnih detalja.”

Palete boja i materijala bile su u skladu sa vizuelnim duhom brenda (i preferencijama dizajnera), uključujući belu i crnu sa suptilnim akcentima u nijansama crvene i roze, kao i reflektujućim materijalima, brušenim metalima i staklenim površinama.

Svaki komad nameštaja iz nove kolekcije će se proizvoditi u Italiji i cene će se kretati od 1.850 do 23.000 evra.

Luxury Experience