HOMI lifestyle sajam – pažljivo odabrane ideje za enterijer u osveženom formatu

HOMI, slavni lifestyle sajam, koji nam otkriva najnovije trendove i stilove u svetu uređenja enterijera, održaće se na milanskom sajmu od 24. do 27.januara.

Ovaj događaj će dodatno ojačati poziciju HOMI sajma kao glavne evropske platforme za kvalitetan dizajn i inovacije, sa sveobuhvatnom, ali pažljivo odabranom, kvalitetnom selekcijom proizvoda, uključujući dekoraciju, pribor za jelo, escajg, tekstile, mirise, poklone i praznične detalje.

Poznat po predviđanju trendova i bliskom uvidu u razvoj tržišta, ovaj sajam će ugostiti istorijske i već uspostavljene brendove, zajedno sa novim dizajnerima. Zajedno sa zahtevima specifičnog sektora, HOMI spaja širok asortiman proizvoda, dajući jednaki tretman zanatskim i inovativnim komadima, kao i onim koji su kreirani u Italiji i u ostatku sveta. U pitanju je kombinacija koja je ovaj sajam pretvorila u vodeći događaj industrije koja se konstantno razvija.

Asortiman ponude je širok, ali dobro struktuiran, dok novi raspored događaja osigurava da izložba bude nastrojena svojim posetiocima koliko god da je to moguće. HOMI više nije samo baziran tipu proizvoda, već sada reflektuje distributivne prakse, bazirajući se na tri rute posetilaca, osmišljene kako bi odgovorile na potrebe profesionalaca iz industrije i kako bi ponudile veoma interesantno iskustvo konzumentima.

Prva ruta je HOME Retail Inspiration, koja ima specijalni fokus na ciljnu grupu specijalističkih prodavnica, velikih prodajnih grupa i online butika. Ona nudi raznolike i svestrane proizvode, što se ujedno prenelo i u Fragrance Inspiration i Textile Inspiration odeljke, koji takođe poseduju brojne proizvode koje treba otkriti.

HOME Boutique & Design, u međuvremenu, stvaraju platformu za kvalitetnu proizvodnju, koja je usmerena robnim kućama i inovativnim konceptualnim buticima, kao i dizajnerima enterijera, arhitektama i operatorima industrije, koji su u potrazi za originalnim i inovativnim proizvodima. Creazioni Italiane deo će biti u celosti posvećen italijanskoj izradi i dizajnu, dok će World Designers segment spojiti najbolje, najinovativnije i najjedinstvenije radove internacionalnih dizajnera.

Treća ruta, HOME International Delivery, namenjena je distribuciji više proizvoda, internacionalnom uvozu i tržištima za izvoz. Ona će ponuditi ogroman asortiman proizvoda po različitim cenama, nudeći po nešto za svaki tip prodajnih operatora. U ponudi će biti različiti inovativni proizvodi i dosta inspirativnih elemenata u svim njenim pod-sekcijama.

Na kraju, HOMI će sadržati i Festivity prostor, koji će biti otvoren od 22. do 26. januara. Ovaj deo sajma će biti fokusiran na tradicionalne praznične sezone i druge važne prilike, sa božićnim dekoracijama i scenama Hristovog rođenja u centru pažnje.

Događaj će svojim posetiocima takođe ponuditi i program radionica, tribina i sastanaka, gde će moći da saznaju više o trendovima tržišta, idejama i sugestijama, koje će im pomoći da unaprede svoje poslovanje.

HOMI Lifestyle sajam se održava od 24. do 27.januara 2020.godine i definitivno je događaj koji ne smete propustiti.

 

NAJČITANIJI TEKSTOVI IZ KATEGORIJE Living