Ukoliko želite da obradujete sami sebe uranjanjem u dimenziju čistog blagostanja, otkrivajući sebe kroz regenerativnu moć opuštanja, HiAm je krevet koji vam u tome može pomoći…
Hibed, proizveden pod brendom Hi-Interiors, stvoren je upravo s tom svrhom: da ponudi inovativan odgovor na nove potrebe u načinu života u skladu sa sve bržim razvojem tehnologija, užurbanim ritmom i željom za ultimativnim opuštanjem.
Sa svojim vrhunskim rešenjima, brend Hi-Interiors potvrđuje svoju prisutnost na tržištu "Interneta nameštaj", segmentu kojim dominiraju "pametni" dodaci i komadi nameštaja koji svoju funkciju prenose na sasvim novi nivo. U Hi-Interiors hibed krevetu, upotreba tehnologije je deo mnogo šireg holističkog koncepta koji se razvija na tri nivoa: blagostanje, zabava i zdravlje.
Iskustvo hibeda ističe nove načine života i pokazuje kako se tehnologija - u svojim najvećim oblicima - može integrisati u naše živote. Hibed pokazuje svoju sposobnost da služi kao spavaći trener, opremljen profesionalnim sistemom za zabavu, digitalnim scenarijima i pametnim alarmima. Tehnologija će uskoro moći da odgovara na glasovne komande, omogućavajući joj da funkcioniše kao pravi wellness trener, estetski obavijen duhom najboljeg italijanskog dizajna.
S zvaničnim lansiranjem HiAm modela, do nedavno nazivanog opštim imenom "hibed", Hi-Interiors potvrđuje jedinstvenost ove nove kategorije proizvoda - već uspostavljene kroz lansiranje prvog proizvoda ovog tipa, HiCan. Kao pravi centralizovani sistem posvećen fizičkom i mentalnom blagostanju ljudi, ova pametna i sofisticirana kreacija obogaćena je ikoničnim elementima "Made in Italy". HiAm, novi hi-tech četvorokrilni krevet, prava je oaza odmora i blagostanja u kojoj se može ponovo otkriti pravi smisao odmora i koja je namenjena kao osnovni izvor kreativnosti za lično ostvarenje pojedinca.
"Italija je zemlja 'umetnosti' i 'lepote' par excellence. Sa HiAm modelom, ove vrednosti dobijaju novu formu u evoluiranom proizvodu koji, kombinujući dizajn i tehnologiju, vodi nas ka introspekciji i samootkrivanju i projektuje nas u dimenziju u kojoj otium, ili odmor, dobija aktivno i izuzetno pozitivno značenje, baš kao što je to bilo u antičkom Rimu", izjavo je Fabio Vinela, dizajner proizvoda.
Drevni rimski koncept "otium" uključuje fundamentalnu važnost vremena posvećenog sebi i ličnom rastu. U tom smislu, novi inteligentni krevet Hi-Interiors postaje "I Am", sa ciljem da slavi ljudska bića koja, kao i u antičkom Rimu, su pre svega posvećena svom "ja" i samorazvoju.