Harrods kolekcija nameštaja vanvremenske elegancije

Harrods brend udružio se sa dva veoma važna brenda iz industrije nameštaja – italijanskom kompanijom Porada i britanskom kompanijom Artistic Upholstery, kako bi kreirali prvu liniju nameštaja, nastalu u njihovim radionicama…

Direktor Home sektora Harrods brenda, Analiz Fard, stoji iza ove inicijative. Ona je unela brojne značajne promene u ovaj brend, uključujući saradnje sa brendovima poput Tom Dixon i Kelly Wearstler. Ova debitantska kolekcija sadržaće ormare i komode, stolove, konzolu, fotelje i sofu, a svaki komad je inspirisan art deko nakitom i krojenjem tridesetih godina. “Harrods Interiors koji često rade na besprekornim komadima nameštaja za rezidencijalne projekte kojima upravljaju, identifikovali su art deko estetiku tridesetih kao stil koji mnogi njihovi klijenti cene”, rekla je Fardova. “To je period koji nas podseća na vanvremensku eleganciju i zaista deluje kao savršena polazna tačka”, dodala je.

Harrods robna kuća u svojoj ponudi ima Porada nameštaj od 1994. godine, a sada je taj brend svoju ekspertizu predstavio i u najnovijem Harrods projektu, pomažući im da prevaziđu sve izazove u kreiranju elegantnih detalja koji su od ključnog značaja kada se radi o kolekcijama poput ove.

“Želeli smo da se, gde god da je to bilo moguće, prirodna struktura drveta jasno vidi i oseća. Vrata Carraway ormara za piće su savršeni primer toga, jer je tekstura drveta jukstapozicionirana geometrijskim insertima sa satenskim završnim detaljima”, objašnjava Analiz Fard.

D.Ć.

Luxury Experience