EuroCucina i Internacionalna izložba kupatila: novi putevi poboljšavaju koncentraciju, navigaciju, uživanje i smanjuju stres

Zahvaljujući slušanju, neurologiji i stalnim istraživanjima usmerenim ka inovacijama i eksperimentisanju, iskustvo na EuroCucina, FTK, Technology For the Kitchen i Internacionalnoj izložbi kupatila postalo je angažovanije i efikasnije, omogućavajući posetiocima da se fokusiraju na informacije koje smatraju zaista relevantnim, poboljšavajući njihovu sposobnost da se orijentišu i zapamte koji su štandovi posećeni.

62. izdanje Salone del Mobile.Milano predstavlja značajan korak u razvoju i evoluciji formata i iskustva posetilaca na sajmovima, zahvaljujući novoj saradnji sa Lombardini22, vodećom grupom na italijanskoj arhitektonskoj i inženjerskoj sceni, koja je preuredila izložbene postavke biennala posvećenih kupatilima i kuhinjama kako bi stvorila sve savremeniju, efikasniju i nagrađujuću poslovnu platformu.

Zahvaljujući inkluzivnom duhu Salone del Mobile.Milano sajma i holističkom pristupu projekta od strane Lombardini22, stručnjaci specijalizovani za strateški dizajn, neurologiju i univerzalni dizajn doprineli su evoluciji i inovaciji puteva kroz paviljone. To je omogućilo procenu nesvesnih potreba posetilaca, smanjenje kognitivnog napora tokom poseta, analizu tokova i virtualnu verifikaciju masterplanova za raspored paviljona.

Kristian Katania, direktor projekta za preoblikovanje sajmova u Lombardini22, izjavio je: "Da bismo prikazali inovaciju, moramo postati inovacija. Podržavamo Salone del Mobile.Milano kroz promenu paradigme, od izložbe do iskustva. Spajajući naše veštine, izgradili smo integrisani i sveobuhvatan proces postepene evolucije. Sve počinje sa opštim rasporedom i svesti o važnosti prostora kao faktora koji omogućava i privlači. Zahvaljujući masterplanu, implementirane su vrednosti prepoznatljivosti, komfora, uključenosti i vremena. Naš projekat je osmišljen da izrazi kompleksnost i slojevitost na sajmu koje se više ne podudaraju sa proizvodom samim ili čisto komercijalnom dimenzijom, već posebno sa kvalitetom iskustva koje se nudi posetiocima i sa garantovanjem vidljivosti za izlagače. Prostori funkcionišu kako bi događaj funkcionisao."

EuroCucina_Layout @Lombardini22

Marija Poro, predsednica Salone del Mobile.Milano, komentarisala je: "Redizajn 62. izdanja Salone del Mobile proizilazi iz slušanja posetilaca, izlagačkih kompanija i zainteresovanih strana iz sveta kupatila i kuhinja, tokom intervjua na terenu ili u tematskim radnim grupama, kako bi se prikupile njihove percepcije, želje i potrebe. To je dovelo do integracije tehnologije i kućne automatizacije i želje da se veća vidljivost pruži manjim i novim kompanijama. Takođe smo želeli da odemo korak dalje nego što smo to uradili sa Euroluce izložbom, fokusirajući se na inovacije uz pomoć neurologije. Lombardini22 je analizirao emocionalna ponašanja i nesvesne reakcije ljudi koji se kreću i obavljaju aktivnosti na paviljonima i štandovima, kako bi bolje dizajnirao raspored prostora i kreirao zaista nagrađujući put posetilaca."

Sa ciljem optimizacije vremena i prostora i pojednostavljenja poseta, putevi kroz EuroCucina izložbu, sa FTK, Technology For the Kitchen integrisanim u svoje prostore, i Internacionalnu izložbu kupatila su redizajnirani, uz očuvanje jednake dostupnosti i vidljivosti svim izlagačima. Ovaj projekat još jednom odbacuje klasičan kardinalni i dekumanski raspored, nudeći ponovo osmišljenu varijantu u obliku urbane petlje, čineći posete nagrađujućim, ali manje napornim, efikasnijim ali manje raspršenim.

Ove godine, Salone del Mobile.Milano bio je prvi od svih međunarodnih sajmova koji se oslonio na neurologiju kako bi procenio nivo zadovoljstva posetilaca i poboljšao njihovo iskustvo, optimizujući izložbene puteve i procenjujući reakcije posetilaca na različite vrste prikaza. Novi raspored u obliku petlje je intuitivniji i lakši za navigaciju. Zahvaljujući modularnoj prirodi mreže, tradicionalni dizajn paviljona nudi čistu funkcionalnost, lakšu trgovinu u prostorima i tehničku savršenost, ali ipak sadrži neke slabosti, poput velikog broja ulica, nedostatka referentnih tačaka, prisustva asimetričnih puteva duž oboda paviljona u kojima su štandovi raspoređeni samo sa jedne strane prolaza.

Salone Internazionale del Bagno_Layout @Lombardini22

Međutim, zahvaljujući novom rasporedu, ponuda izložbi ostaje relevantna duž celokupnog levog i desnog oboda prolaza posetilaca. U posebnosti, stvorena je simetrična staza postavljanjem štandova uz spoljne obodne zidove, ostavljajući tehničke zidove van vidokruga posetilaca. Glavni putevi su prošireni i predviđeni su kulturne instalacije i tihi prostori kako bi se suprotstavili tipičnom umoru koji izazivaju sajmovi. Posete svim štandovima sada zahtevaju samo 640 metara pešačenja, umesto prethodnih 1,2 kilometra. Napravljena je jasna razlika između glavnih puteva širine najmanje 6 metara i sekundarnih puteva, čime su izložbe lakše za navigaciju, a kulturne instalacije i tihi prostori uključeni su u šire staze.

Lombardini22 je takođe dizajnirao prikaz za jednu od kulturnih ponuda na EuroCucini: centralni prostor posvećen dizajnu hrane. Ovaj prostor je osmišljen kao karakteristična i modularna scena, snažno različita, ali istovremeno neutralna, i svakodnevno će ugostiti časopis, izvođača, umetnika ili brigadu dizajnera hrane iz celog sveta, koji će predstaviti neviđenu i originalnu viziju sadašnjosti i budućnosti hrane.

Prostor se razlikuje po neobičnom obliku zvezde, njegove krivine i ćoškovi lako se prilagođavaju sadržaju i radnim prostorima dizajnera hrane. Perimetarske zavese, neutralne teksture, tkanine i boje, takođe se mogu modulirati kako bi otvorile ili zatvorile prostor po potrebi i stvorile ad hoc postavke. Čak se i svetlost fokusirana na konturu zvezde - hladna ili topla, uključena ili isključena, bela ili obojena, može regulisati kako bi se omogućio dodatan stepen prilagođavanja i konfiguracije. Prostor u celini pruža dva susedna i međusobno povezana područja. S jedne strane postoji funkcionalno područje sa laboratorijom i impresivnim radnim stolom, a s druge strane, prostor za nezavisne međunarodne knjige i časopise posvećene svetu dizajna hrane. Tehnički zid između dva prostora pretvoren je iz prepreke u dizajnersku priliku i prikazaće video projekcije. Ceo prikaz je kružan i fluidan: kontinuitet završnih obrada naglašava hibridizaciju prostora.

Luxury Experience