Dolce & Gabbana Univezum: zavirite u dva homewear butika u Milanu

Šarena kolekcija "Casa" Dolce & Gabbana našla je svoj "dom", a čuveni dizajnerski duo otvorio je ne jednu, već dve luksuzne prodavnice u Milanu.

Tačnije, butici su otvoreni u oblastima Corso Venezia i Via Durini, dajući priliku ljubiteljima italijanske modne kuće da izbliza otkriju kolekciju koja je oda eleganciji made in Italy i bezvremenskom dizajnerskom identitetu kuće.

Mnogi se mogu zapitati zašto je kuća otvorila dva butika, ali kako smo shvatili, ima mnogo kupaca koji su u potrazi za velikim nameštajem za svoj dom, dok drugi radije vole dodatke za dekoraciju ili luksuzne tkanine. Na ovaj način kuća deli svoje kolekcije za dom, prema potrebama svojih kupaca.

Domeniko Dolče i Stefano Gabana su izjavili: „Želeli smo dve različite prodavnice, svaka je posvećena određenim kategorijama naših artikala, ali da se istovremeno dopunjuju. U butiku na Corso Venezia 7 nalaze se aksesoari - jastuci, štampani jorgani, posuđe od murano stakla i sicilijanske keramike, mirisne sveće i aksesoari od lakiranog drveta. Nameštaj - od velikih sofa do lakiranih hrastovih stolova - dostupan je u drugoj prodavnici u ulici Via Durini 23".

Obe prodavnice pristupaju maksimalizmu na najmoderniji način. Svaki od četiri karakteristična otiska iz kolekcije Casa - Mediterranean Blue, Zebra, Leo i Carretto imaju svoju tačku u buticima i utisnuti su na tepisima, tapetama, keramici itd. Pozadina je jednostavna, kao namerni izbor Dolce & Gabbana, koji je odlučio da enterijeri prodavnica ostanu neutralni, tako da njihov jedinstveni dizajn može biti u fokusu.

„Uočeni volumeni i dizajn prostora su moderni i linearni. Neutralnost bele, crne i sive čini kreativnost kolekcije protagonistom“, objašnjava dizajnerski duo. „Kolekcijom smo se fokusirali na italijanski "fatto a mano": pletene komade, mozaike, ručno oslikanu keramiku, ali i lak, koji je bio osnova gotovo čitavog nameštaja i dekora“, dodaje dizajner.

Kroz ovu kolekciju, Dolce & Gabbana još jednom donosi inovaciju u oblasti dizajna enterijera i sami otkrivaju da su "opsednuti" stolicama, jer ih smatraju simbolom gostoprimstva. Casa kolekcija je prvi put predstavljena na izložbi Alta Moda prošlog avgusta i izdvojila se posebno kod ljubitelja dizajna. Preplavljena je izrazitim šarama i jarkim bojama, pri čemu svaki od komada ima svoju priču, u potpunosti izražavajući jedinstveni dizajn DNK kuće, koji crpi inspiraciju iz prirode i vila iz prošlih decenija.

Filozofija art of living je ona na koju su se fokusirali dizajneri, pri čemu je kolekcija postala najtraženija u ovom trenutku, ali i zauvek!

Luxury Experience