Ikona elegancije i dizajna: Grohe Atrio kolekcija

Grohe predstavlja svoju najnoviju Atrio kolekciju, koja sadrži minimalističke kupatilske slavine, u sklopu instalacije u Milanu…

Ovaj globalni brend koji je specijalizovan za izradu sanitarija i opreme za kuhinje i kupatila, osvežio je čitav svoj Atrio asortiman kako bi kreirao seriju od 200 novih proizvoda. Oni imaju u planu da svoje novitete predstave tokom milanske nedelje dizajna, unutar svog skoro renoviranog prostora.

Atrio kolekcija fokusirana je na kružne geometrije, pa je svaka njena sekcija bazirana na klasičnom cilindru, sa identičnim dimenzijama od baze do vrha. Zaobljeni pisak se savija u savršenoj formi polukruga, dok standardne ručke česme kreiraju suprotne cilindre, dekorisane slovima H i C, koje obeležavaju temperature.

“Istraživali smo toliko mnogo različitih dizajnerskih mogućnosti, a na kraju se priča svela na redukciju dizajna”, objasnio je Majkl Seum, podpredsednik odseka dizajna Grohe kompanije. “Atrio je opsesivna pojednostavljenost prethodne linije. Pronalazak pravih proporcija i pažnja posvećena detalja ovu liniju čine ikoničnom i permanentnom. Mislim da smo kreirali pravu ikonu elegancije i preciznosti”.

Čitav ovaj asortiman je dizajniran da bude ergonomski, sa elementima koji su udobni za držanje i pokretanje, a predmeti su ponuđeni u tri verzije završnih detalja: SuperSteel, Brushed Hard Graphite ili Chrome.

Inače, predivni dizajn ovih slavina, podržan je najnovijom Grohe tehnologijom. Svaka Atrio slavina ima kertridže proizvene u Nemačkoj i regulatore protoka vode, zbog čega ona neće prskati svuda okolo.

 

Luxury Experience