Cersaie 2015 počinje selfi takmičenjem


Instagram takmičenje tokom Cersaie sajma 2015, inspirisano je jednim od najpopularnijih fenomena društvenih mreža, čuvenim selfijem…

Namenjeno italijanskim i internacionalnim klijentima, cilj ovog takmičenja je promovisanje poznavanja keramike i drugih materijala koji će biti izloženi i predstavljeni na Cersaie sajmu, odnosno konsolidovanje imidža brenda Internacionalne izložbe keramičkih pločica i kupatilskog nameštaja.

Poznat u pre-digitalnoj eri kao autoportret, selfi je sada evoluirao u #SELfeet #Cersaie2015, odnosno aktivnost koja uključuje objavljivanje slike nečijih stopala ili cipela na Instagramu, uz upotrebu ovih haštagova. Stopala ili cipele moraju biti uslikane na podu koji je napravljen od keramike, drveta, mermera, prirodnog kamena ili nekog od drugih materijala koji će biti predstavljeni na Cersaie sajmu. Ne postoje restrikcije po pitanju lokacija poda gde će stopala ili cipele biti fotografisani – to može biti rezidencijalni ili komercijalni prostor, javni ili urbani, koji god da vam se dopadne, a da uključuje jedan od neophodnih materijala. Fotografije mogu biti postavljene na Instagram sa malim naslovom, ali nije neophodno objaviti lokaciju fotografisanja.

Cersaie 2015 Instagram takmičenje trajaće šest meseci, odnosno od 10.marta do 10. Septembra. Najbolje objavljene fotografije biće podeljene na Cersaie zvaničnom Instagram profilu, kao i na sajtovima www.cersaie.it i www.laceramicaitaliana.it, a biće predstavljene i u vidu slajdšoua na određenim štandovima, tokom održavanja ovog sajma u Bolonji. Osoba čija slika bude odabrana kao najbolja dobiće priliku da poseti Cersaie 30. septembra.

Luxury Experience