Učinite svaki dan posebnim: Victoria Beckham x Breitling kolekcija satova

Luksuzni proizvođač satova, Breitling, i modna ikona, Viktorija Bekam, udružili su snage kako bi postavili novi standard za sofisticiranost i stil.

Rezultat saradnje je limitirana kolekcija Chronomat Automatic 36 Victoria Beckham koja neprimetno spaja klasičnu eleganciju Breitling Chronomat sa modernim i šik stilom kreativne direktorke proslavljene modne kuće.

Kada je Viktorija Bekam lansirala svoju istoimenu liniju odeće 2008. godine, modna industrija je željno očekivala njen debi na modnoj pisti. Više od 15 godina kasnije, dizajni Viktorije Bekam su postali stalni deo Nedelje mode, poznati po svojoj elegantnoj sofisticiranosti i jedinstvenoj mešavini ženstvenog i muškog kroja. Sada, Breitling i Victoria Bekam udružuju snage kako bi lansirali kolekciju koja predstavlja suštinu njihove zajedničke posvećenosti izuzetnosti i inovacijama.

Chronomat Automatic 36 Victoria Beckham je svedočanstvo sinergije između dva giganta u njihovim industrijama. Zadržavajući klasične Chronomat karakteristike kao što je metalna narukvica, kolekcija uvodi prefinjene nove boje inspirisane paletom kolekcije Viktorije Bekam za proleće/leto 2024. Od nijanse pepermint do tamnoplave i nijanse peska, svaki časovnik odražava prepoznatljivu estetiku Viktorije Bekam.

Kolekcija uključuje personalizovane dodire, kao što su Breitling logo na brojčaniku i inicijali Viktorije Bekam na kazaljci za sekunde, uz izbor kućišta od nerđajućeg čelika ili žutog zlata, materijala koji je Breitling ponovo uveo specifično za ovu liniju.

Opremljen Breitling kalibrom 10, Chronomat Automatic 36 Victoria Beckham ima vreme rada od oko 42 sata. Automatski mehanizam sa tri kazaljke sa samonavijanjem i funkcijom datuma osigurava da sat ide u korak sa životnim stilom korisnika. Štaviše, svaki sat je dobio Contrôle officiel suisse des chronomètres (COSC) sertifikat, garantujući preciznost i performanse.

Ograničeno izdanje Chronomat dolazi upakovano u posebno dizajniranu ko-brendiranu kutiju, dok zlatne varijacije uključuju ko-brendiranu putnu torbicu. Zapanjujuća kampanja, koju je snimio legendarni italijanski modni fotograf Mario Sorenti, prikazuje zvezdu u usponu Anemari Aderibigbe, koja otelotvoruje snagu, sofisticiranost i neočekivanu privlačnost - sinonime za brendove Breitling i Victoria Beckham.

Od 2018. Breitling je posvećen proširenju ponude ženskih satova. Sa kolekcijom Chronomat Automatic 36 Victoria Beckham, brend nastavlja da slavi žene koje su smele, autentične i samouverene – osobine koje nikada ne izlaze iz mode. Ova saradnja se ne odnosi samo na sat, to je proslava osnaženih žena koje cene savršen spoj mode i funkcije.

Luxury Experience