Renomirana luksuzna kuća Cartier otkrila je svoje najnovije horološko remek-delo, kolekciju satova Baignoire, praćeno očaravajućom kampanjom u kojoj je učestvovala talentovana umetnica Lu Doalon.
Zadivljujuće fotografije reklamne kampanje, koje je snimio poznati modni fotograf Džejkob Saton, otkrivaju svu gracioznost kolekcije. Sat Baignoire predstavlja kultni prikaz klasičnog časovničarskog umeća brenda Cartier. Razvijajući se od pravougaonog kućišta sa zaobljenim ivicima od 1912. godine, on je 1958. godine poprimio karakterističan „zakrivljeni ovalni“ oblik — dizajn pažljivo izrađen da obuhvati konture zgloba. Transformacija je nastavljena 1973. godine kada je nazvan Baignoire, zadržavši svoje prepoznatljive elemente: kupolasti kristal, brojčanik ukrašen rimskim brojevima i elegantnu zlatnu narukvicu.
Tokom godina, sat Baignoire je prošao kroz različite interpretacije, od kojih je svaka istakla jedinstvenu siluetu bez premca. Najnovije Cartier kreacije igraju se proporcijama, vešto intenzivirajući suštinu sata. Dizajn nalik na narukvicu, inspirisan proširenim „gadroon“ uzorkom, delikatno okružuje fini zlatni brojčanik, što rezultira izuzetnim remek-delom.