Čarolija Šarliz Teron u reklamama za Breitling Navitimer satove

Više slika

Više slika

U kombinaciji bezvremenskog luksuza i zvezdanog šarma, Šarliz Teron pozira kao ambasador brenda Breitling.

Oskarovka plave kose zrači u Navitimer - kampanji za Putovanje, predstavljajući prve modele Navitimer 36 i 32 satova. Fotografisana kroz objektiv Metjua Bruksa, portreti Šarliz su kombinacija sofisticiranosti i finese, što savršeno odgovara reputaciji Breitling brenda. Ali kakvi su to novi satovi koje Šarliz tako elegantno prikazuje? Navitimer 36 i 32 nisu vaši uobičajeni satovi.

Ovi novi modeli u Breitling Navitimer kolekciji donose sjajne brojčanike od sedefa, 18k crveno zlato čije poreklo može biti praćeno, i laboratorijski uzgojeni dijamante koji odgovaraju svestranom etosu.

Breitling uvodi manje prečnike od 36 i 32 mm za one koji žele bližu vezu sa svojim satom. Od karakteristične teksture korone do privlačnih pastelnih nijansi, satovi služe kao nosiva umetnost, odjekujući dugotrajnim nasleđem Breitling brenda u merenju vremena.

Ono što ove slike Šarliz čini još privlačnijima je njen nonšalantni i neprikosnoveni stil. Bilo da je obučena u elegantnu haljinu ili običnu majicu, satovi izgledaju prirodno na njenoj ruci. To je modna svestranost koju je slavna glumica usavršila, nešto što se takođe vidi u njenoj nedavnoj saradnji s kampanjom za parfem J’adore L’Or brenda Dior.

Glumica je prigodno izjavila u saopštenju za štampu: "Moj put je oduvek bio zasnovan na tome da budem spremna za svaki izazov. Preselila sam se iz Južne Afrike u Los Anđeles kada sam bila vrlo mlada, i to fizičko putovanje, kao i putovanje otvorenog uma spremnog za nove doživljaje, dobro su mi poslužili kako privatno, tako i profesionalno."

Luxury Experience