Koncept maskote nikako nije nov među brendovima odeće.
Odbacivši streetwear trendove iz kasnih 80-ih i 90-ih, neki brendovi su otišli dalje od jednostavnih logotipa kako bi osmislili prepoznatljive likove koji su služili kao razigrani ambasadori brenda. Primeri uključuju Polo Bear Ralpha Laurena, Fendi čudovišta i odnedavno maskotu Vivienne Louis Vuitton brenda. Iako se Vivienne i ranije pojavljivala u luksuznoj liniji satova Spin Time Air Vivienne, sada joj je posvećeno mnogo više pažnje u kolekciji Louis Vuitton Tambour Slim Vivienne Jumping Hours.
Satovi Jumping Hours izgledaju kao trend u nastajanju u luksuznim satovima u poslednje vreme, a s obzirom na njihov pojednostavljen pristup prikazivanju vremena sa ciframa, logično je da postoji mnogo više prostora za kreativnost. Doduše, taj „pojednostavljeni“ pristup nije tako jednostavan u pogledu mehanizama, ali to samo doprinosi privlačnosti većini kolekcionara luksuznih satova visokog kvaliteta. Sa kolekcijom Louis Vuitton Tambour Slim Vivienne Jumping Hours, vidimo Vivienne koja preuzima uloge gatare, krupijea i cirkuskog žonglera.