Životinjski dan u novoj kampanji Stella McCartney

Stella McCartney predstavlja nam fantaziju u svojoj jesenjoj kampanji, nazvanoj Our Time Has Come…

Britanska modna dizajnerka angažovala je cenjeni fotografski duo, Mert & Marcus kako bi fotografisali životinje koje istražuju London. Odeveni u najbolje komade iz jesenje kolekcije sa potpisom slavne dizajnerke, medvedi, ptice, psi i kenguri krenuli su u avanturu ulicama britanske prestonice.

Ova kampanja takođe širi poruku Humane Society International organizacije, kojom se apeluje na zabranu trgovine krznom na globalnom nivou. Od perjanih jakni, do vrećastih pantalona, svi modeli čiji dizajn i kreaciju potpisuje Stela su cruelty-free.

Veganske tašne, poput Falabella i Frayme modela dekorisane su lancima i dolaze u predimenzioniranim stilovima. Pored fotografija, kratki dokumentarni film sa komičarem Dejvidom Valijamskom u ulozi naratora takođe je deo čitave priče.

“I dok je ova kampanja humoristična, želim da se pozabavim ozbiljnim problemom – zabranom upotrebe krzna. Bilo da se prodaje u Evropi ili u svetu, korišćenje krzna predstavlja varvarsku praksu koja ne poznaje granice. Moja životna misija je da probudim savest u modnoj industriji. Ponosna sam na saradnju sa Humane Society International, sa ciljem podizanja svesti. Pozivam vas da nam se i vi takođe pridružite”, izjavila je slavna modna dizajnerka.