Vraćamo se tvidu sa novom Chanel kampanjom jesen/zima 2022

Kakva bi bila zima bez tvida? Hladna, to je sigurno. Ali ne brinite, ove godine ćemo se spasiti od mraza jer modna kuća Chanel ima klasični protivotrov za hladno vreme u svom džepu.

Chanel lansira novu kampanju za jesenju i zimsku sezonu, a tkani vuneni materijal će zauvek biti zamrznut u jesenjem vazduhu, snimljen od strane legendarnog fotografskog dvojca Inez& Vinoodh u zajedničkom snimanju.

Stupajući na scenu, Rijan Van Rompej je jedina zvezda reklamne kampanje koja svojom elegantnom pojavom definiše raspoloženje jesenje sezone. Sa zanosnom, vatrenocrvenom kosom Rijan Van Rompej izgleda ženstveno na reklamnim fotografijama dok predstavlja bucket šešire i torbe, cipele sa kitten potpeticom, jakne od tvida, pletene haljine, kardigane, rukavice i male kožne haljine koje su ukrašene ekstravagantno slojevitim nakitom.

Gledajući fotografije nove reklamne kampanje primećujemo da se duh umetničke kuće iz šezdesetih oseća u svakom kadru.

Podsetimo da je Viržini Viar, kreativna direktorka modne kuće Chanel celu februarsku reviju posvetila tvidu, pa čak je i ceo prostor od poda do plafona bio presvučen tvidom kao i mesta gde je publika sedela. Gruba tkanina je skoro uvek bila amblem kuće još od kada je pokojna Gabrijela Koko Šanel prvi put usvojila i revidirala tkaninu u burnim dvadesetim godinama. Možda je, dakle, prikladno da jedan vek kasnije materijal ponovo zauzima svoje zasluženo mesto kao vrhunac bezvremenske elegancije.

U oživljavanju kampanje, Inez & Vinoodh su se rukovodili kontrastom između dva omiljena mesta Koko Šanel, reke Tvid u Škotskoj i Pariza, grada ljubavi. Fotografski par objašnjava: „Nameravali smo da selo, škotski pejzaž oko reke Tvid, unesemo u život grada. Snimci bašte donose selo u grad sa naglaskom na magičnu ženstvenu atmosferu, dok studijski portreti izvode (Van Rompej) iz stvarnog sveta i fokusiraju se na delikatne izraze privlačnosti brenda Chanel."

Nova kolekcija će biti dostupna u buticima od septembra, a do tada pogledajte reklamnu kampanju.

Luxury Experience