Luksuzna modna kuća Louis Vuitton i legendarni japanski umetnik Takaši Murakami ponovo udružuju snage u spektakularnom, završnom trećem poglavlju svoje kultne modne trilogije.
Dvadeset godina nakon što su zajedno revolucionisali svet luksuzne mode, vraćaju nam omiljeni motiv – trešnje – u razigranoj, letnjoj kolekciji prepunoj boja, umetničke energije i nostalgičnog šarma.
U okviru Resort kolekcije za 2025. godinu, ovo poglavlje zatvara jednu od najuticajnijih saradnji u modnoj istoriji, ostavljajući iza sebe nasleđe koje i dalje inspiriše generacije zaljubljenika u modu. Kolekciju predvodi zvezda i ambasadorka kuće Zendeja, koja u reklamnoj kampanji pozira u obalnom ambijentu okružena džinovskim trešnjama – u sceni koja istovremeno izgleda kao iz bajke i umetničke galerije.
Trešnje kao umetnički simbol sreće i stila
Više od 70 pažljivo izrađenih komada – od torbi i svilenih marama, preko letnje obuće i šarmantnih privezaka, pa sve do ekskluzivnog Murakami bicikla – čine ovu kolekciju pravim slavljem umetnosti i luksuza. Kultne trešnje sa osmehom, u karakterističnim Murakamijevim nijansama, ponovo su u centru pažnje, ali sada oživljene savremenim tehnikama štampe i u neočekivanim formama, poput štikli u obliku trešnje.
Poseban akcenat stavljen je na novu verziju poznatog LV monograma – na beloj podlozi, trešnje u 3D efektu krase modele kao što su Speedy, Alma i Side Trunk, dok torbe Capucines dolaze ukrašene lančićima sa trešnjastim detaljima i skrivenim iznenađenjima unutar rajsferšlusa.
Modna poezija za stopala i srce
Letnja obuća zauzima posebno mesto – romantične Romy baletanke od teksasa, ženstvene Maya platforme i bele patike sa trešnjastim detaljima oduševljavaju modnu publiku širom sveta. Novi modeli kao što su Cherie i Lily unose svežinu u ponudu, sa potpeticama koje izgledaju kao umetničke skulpture. Neizostavni aksesoari – svilene marame i ukrasi za torbe – produžavaju razigranu temu trešanja, unoseći dozu šarma u svaki svakodnevni stajling.
Vizuelna bajka sa Zendejom u glavnoj ulozi
Fotografsku kampanju potpisuje renomirani duo Inez i Vinud, a Zendeja u njoj odiše sofisticiranošću i razigranošću, oličenjem duha ove saradnje. Kampanja vizuelno spaja prošlost i sadašnjost u jednu modernu modnu bajku.
Globalno lansiranje zakazano je za 22. maj 2025., a treće poglavlje ove modne sage ne samo da zatvara saradnju između Louis Vuitton i Takašija Murakamija, već je i omaž pop umetnosti, majstorstvu luksuzne izrade i kulturnoj ostavštini.
Nakon što su 2003. godine promenili pravila igre i redefinisali ulogu umetnika u modnoj industriji, Murakami i Louis Vuitton ostaju simboli jedne nove estetike – one u kojoj se umetnost ne samo gleda, već i nosi.