Svrha mode: nova kampanja Miu Miu proleće/leto 2023

Nova reklamna kampanja Miu Miu za sezonu proleće/leto 2023. istražuje značenje mode kao ličnog izraza, preispitujući šta je prava funkcija i kakvu ulogu igra u svačijem životu.

Nošenje nekih odevnih predmeta umesto drugih deo je ličnog izbora, uspostavljajući stvarni odnos između osobe i njene odeće: od primarne potrebe, moda postaje samoizražavanje. Preispitujući šta je funkcija mode danas i koje mesto ona može da zauzme u svačijem životu, brend Miu Miu je odlučilo da lansira kampanju koja ilustruje dubok uticaj koji garderoba može da ima na ljudsko postojanje. Modna kuća kroz seriju snimaka govori o važnosti mode i o tome kako sposobnost izražavanja njome treba smatrati slobodom koju treba dozvoliti svima.

„Koja je funkcija mode? I koje je njeno mesto u životu?"

Reklamnu kampanju je fotografisala Zoe Gertner dok su protagonisti Ever Anderson, Ema Korin, Kendal Džener, Ester Makgregor, Kvintesa Svindel, Karolin Volter i Im Jona ujedinjene njihovom hrabrošću i željom da prkose konvencijama. One su jake ličnosti, zajedno sa, naravno, lepotom i osećajem za stil, drugačije - analizirane i ilustrovane u kampanji Miu Miu. Modeli nose kolekciju koja je inspirisana ikoničnim temama brenda: verzije uniforme, prenamena klasične garderobe, uključujući jakne, šortseve i pantalone koje nagoveštavaju donji veš, mini suknje i vanvremenske tašne. Odevni predmeti sadrže reference na sportsku odeću i prevelike džepove u paleti nežnih tonova, dok su japanke transformisane u neobičnu verziju čizama. Slojevitost koja karakteriše brend prenamenjena je kao pokazatelj složenosti ljudi koji ih nose.

Pored priznanja važnosti mode koju Mjuča Prada želi da istakne kroz fotografije, kampanja ima za cilj da bude prava oda slobodi, omogućavajući ljudima koji su uključeni da se izražavaju kako žele, da budu ozbiljni ili razigrani, krhki ili moćni, i da u bilo kom trenutku budu ono što žele da budu, prenoseći na taj način istu poruku onima oko sebe.

Luxury Experience