Senzualna i vrela La Perla kolekcija u čast žena

Ajris Lo predstavila je nove stilove brenda u vreloj i senzualnoj kampanji…

Luksuzni brend donjeg veša, La Perla, inspiraciju za svoju novu kolekciju potražio je u osamdesetim godinama. Nova linija nazvana Unlocked sadrži trinaest komada, koji su lansirani u čast 8.marta. Kako bi kreirali veličanstveni dodatak svojoj šezdeset šest godina staroj arhivi dizajna, slavni brend odao če počast osamdesetim, a kao rezultat nastao je asortiman brushaltera, donjeg veša, ready-to-wear komada i aksesoara koji asociraju na eru pomeranja granica.

Ajris Lo angažovana je kao glavno lice ove kampanje, a pozirala je pred objektivom Indiga Levina, noseći komade okarakterisane čipkom, uključujući i kombinezon dubokog dekoltera i grudnjak. Duge čarape od prozirne čipke i top kreiran u pripijenom stilu mogu se nositi samostalno ili kao jedan od slojeva garderobe. Bandeau brushalter savršeno se kombinuje sa čipkastim gaćicama, dok kolekciju na veličanstven način kompletira haljina na jedno rame i slip pune dužine, koji se mogu nositi u spavaćoj sobi, ali i van nje.

Na kraju, možemo reći da je Unlocked kolekcija već sada dostupna za kupovinu, sa cenama koje idu od 135 do 1930 dolara.

Luxury Experience