Šarmantna Prada kampanja u čast Lunarne Nove godine

Glavnu ulogu u ovoj kampanji tumači kineski model Čun Jin.

Porodična okupljanja i povratak domu za Kinesku Novu godinu je centralna tema Prada 2020 Lunar New Year digitalne kampanje. Nova kapsul kolekcija oživela je uz pomoć kineskog modela, Čun Lin i njenih članova porodice, pri čemu nas kampanjski video podseća na dokumentarni film, koji predstavlja tradiciju dolaska kući za praznike.

Dok Lin putuje kući, njene uspomene iz detinjstva se pojavljuju i naglašavaju važnu tih nezaboravnih trenutaka sa porodicom. Čun Lin i njeni voljeni razmenjuju poklone kada ona konačno stigne kući, pri čemu je svaki od njih pažljivo odabran za osobu kojoj je poklonjen, a sastoji se od selekcije tašni, obuće i aksesoara za muškarce i žene.

Sama kolekcija fokusirana je na crvenu boju, odnosno ton koji reflektuje sreću, prosperitet i zadovoljstvo. Ikonični Prada trougaoni logo je redizajniran u crvenoj varijanti na nekim modelima, dok se pored njega pojavljuju i živahne crvene patike, a Prada tašne su dekorisane specijalnim logoom koji je dobio Lunarnu inspiraicju. Nekoliko komada ukrašeno je tradicionalnim motivima cveća i ptica.

Na kraju, možemo još reći da je cela kolekcija već sada dostupna za kupovinu, dok sve fotografije iz kampanje možete videti u našoj galeriji.

Luxury Experience