Prateći restrikcije vezane za pandemiju korona virusa, brendovi su primorani da postanu kreativni kada se radi o organizovanju snimanja i kampanja…
Sa čitavim svetom koji je trenutno kao na pauzi, luksuzni brend Gucci odlučio je da pojednostavi stvari za svoju jesen/zima 2020 kampanju, nazvanu The Ritual, tako što je angažovao modele koji su se sami fotografisali noseći njihove eklektične komade u sopstvenim domovima.
Sadržeći sve važne elemente – od mačaka, pasa i kameleona, preko skejtobordova, pa sve do lopti za fudbal, kampanja je dozvolila modelima da se predstave u svom originalnom, autentičnom izdanju, dajući kampanji dozu ličnosti i topline, koja nam je u ovo vreme svima potrebna.
Naravno, Gucci estetika predstavljena je odvažnim aksesoarima, kao i tašnama, poput ponovo izdate Jackie tašne. “Odlučio sam da pošaljem odeću kod modela – likova koji su pričali moje priče godinama unazad; ljudima koje sam precizno i lično odabrao tokom vremena, zbog njihove unikatnosti, koja moje kampanje oživljava. Zamolio sam ih da predstave ideju sebe, oblikujući jedinstvenu poeziju. Ohrabrio sam ih da se igraju i improvizuju svoj život”, izjavio je Alesandro Mikele, naglašavajući koncept rituala.
Čitavu kampanju možete pogledati u našoj galeriji i u snimku ispod.