Proleće u Parizu – nova Jimmy Choo kampanja

Nova kampanja predstavlja nam nove luksuzne siluete, kao što su Madeline torba i Sae 90 cipele…

Najnovija Jimmy Choo kampanja proslavlja predstojeću prolećnu sezonu. Poznati po svojim vanvremenskim modnim aksesoarima, torbama i cipelama, britanska modna kuća predstavila je nove kreacije, koje je prikazala Šeron Aleksi.

“Energija, pokret i samopouzdanje sa odvažnim duhom. Upravo to proleće predstavlja za mene, a Šeron je savršeno otelotvorenje tih živahnih kvaliteta, koji su u samoj srži vrednosti Jimmy Choo žene”, izjavila je Sandra Čoi, kreativni direktor brenda.

Aleksin duh pun samopouzdanja i mladalačka energija prikazani su kroz objektiv Tima Elkaima. Snimana u Parizu, kampanja nam prikazuje belu Madeline torbu akcentovanu srebrnom metalnom kopčom. Pored toga, možemo videti i Bon Bon tašnu u dve različite dimenzije, sa različitim bojama kao što su Fuchsia, Blush Satin i Ivory Satin. Kada se radi o obući, markantni stilovi uključuju Sae 90 i Matty 85 cipele, kao i Basette Flat i Beren 85 čizme.

Film koji prati kampanju možete pogledati ispod, a takođe treba da znate da su svi komadi iz kolekcije sada dostupni za kupovinu, sa cenama koje idu od 210 do 3.450 dolara.

Fotograf: TIM ELKAIM

Videograf: TOBY KNOTT

Art direkcija: FRANCK DURAND

Stilista: ELODIE DAVID

Frizura: YANN TURCHI

Šminka: AURORE GIBRIEN

Model: SHARON ALEXIE

Luxury Experience