„Devedesete su decenije kada sam shvatio da volim modu“, rekao je dizajner. "Tada je moda bila manje brutalna i zabavnija. U to vreme nije bilo filtera, uglačanih slika i očekivanja."
Kreativni direktor brenda spojio je istorijske motive sa novim siluetama kako bi svoju viziju oživeo. U pre-fall 2022 kolekciji, Demna je u velikoj meri koristio metod dekonstrukcije, na primer, demonstrirao je kaiševe za bade mantile dodavanjem velikih sigurnosnih igala. Pristup dizajnera se proširio na liniju cipela, koja uključuje uniseks baletanke, kaubojske visoke čizme do butina i čizme Falkon Boot. Izvanredni dodaci kolekcije uključuju Lindsay torbu, koja kombinuje Balenciaga klasike sa referencama na torbicu sa kopčom iz 1990-ih i Emo torbu sa kaiševima i drugim elementima. Kolekcija je proizvedena od 89,6% sertifikovanih organskih tkanina i reciklirane kože.
Balenciaga je na vrhuncu popularnosti među modnim brendovima, ali istovremeno proizvodi bezvremenske proizvode za različite generacije. Kolekcije su pune artikala za ljubitelje 1990-ih, kao i strastvenih fanova brenda Gen Z. Demna uspostavlja ravnotežu između identiteta i inovacije nudeći za mnoge ljude nešto što je veoma neobično za visoku modu.