Phoebe Philo: Poznata dizajnerka vraća se modi lansirajući svoj sopstveni luksuzni brend

Nakon uspeha u Celine, obećava da će započeti nešto sasvim novo u modnom svetu!

Phoebe Philo je uzor i razlog tome nije samo njen neuporediv i elegantan stil, već i profesionalni - neosporni - uspeh po kome se izdvajala svih ovih godina. Poznata u polju modnog dizajna, sarađivala je sa nekim od najpoznatijih brendova, dajući svoj lični, dizajnerski potpis i lični pečat kreacijama visoke mode.

Osvrt na njenu karijeru podseća na neke od vrhunaca koji su je doveli do današnjeg dana i učinili je istaknutom uprkos konkurentnoj klimi. Tačnije, njen talenat i kreativnost upoznali smo zahvaljujući njenom modernom dizajnerskom pogledu na Celine, za koji je radila čitavih deset godina. Vraćajući se još dalje, tačnije u 1997. godinu, pronalazimo je kako radi u kući Chloe od koje je i krenula, kao asistentkinja Stelle McCartney. Tu je ostala do 2006. godine.

Danas, nakon svog iskustva u nekim od najuspešnijih modnih kuća koje su i danas na vrhu, ona se dinamično vraća na polje mode lansirajući sopstveni brend i čini da se radujemo!

Vest je stigla pre nekoliko dana i obradovala sve ljubitelje njenog dizajna, jer se modna ikona svojim elegantnim stilom i pričom o uspehu dinamično vraća i ovog puta ne u saradnji sa poznatim brendom, već sa sopstvenom kompanijom.

Kako saznajemo, dugo očekivani brend Philo nosiće njeno ime i biće član grupe LVMH, što pokazuje neverovatno poverenje u dizajnerku, budući da je poznaju iz prošlosti kada je radila sa poznatim modnim kućama.  

Do sada znamo da će kolekcije uključivati i odeću i modne dodatke. U stvari, prema njenim rečima, Phoebe Philo je, između ostalog, otkrila: „Biti u mom studiju i ovog puta ponovo stvarati nešto potpuno svoje, za mene je vrlo uzbudljivo. Radujem se što ću stupiti u kontakt sa javnošću i ljudima širom sveta.“

Prema međunarodnim medijima, brend će biti lansiran januara 2022. godine, dok će njegovo sedište možda biti u Londonu, gde dizajnerka živi. Na kraju krajeva, voli auru ovog grada u kojem - pored toga što živi - radi već dugi niz godina, uprkos činjenici da je brend Celine sa sedištem u Parizu.

Možda je najvažniji element koji smo već primetili da će se filozofija brenda zasnivati na principima održivosti, jer dizajnerka već zna koliko je to važno iz njenog prethodnog rada. Vrlo je verovatno da će uspeti da stvori potpuno luksuzni brend, koji će se usredsrediti na ljubav prema planeti, ali to neće lišiti šarma predmete visoke mode koje će nam uskoro predstaviti.

Luxury Experience