Nova Gucci kampanja je oda genijalnosti Stenlija Kjubrika

Otkako se 2015. godine pridružio brendu Gucci, Alesandro Mikele je doveo u pitanje status kvo u svetu mode svojim najsavremenijim dizajnima i brilijantno nekonvencionalnim kampanjama, koje su obično inspirisane istorijskim i popkulturnim referencama.

Kampanja modne kuće jesen/zima 2022 je još jedan dokaz sposobnosti kreativnog direktora da iznenadi i oduševi publiku, odajući počast radu nikog drugog do legendarnog filmskog stvaraoca Stenlija Kjubrika.

Gucci je predstavio najnoviju kampanju u kojoj je istakao svoju „Exquisite“ kolekciju, koja je debitovala na pisti na milanskoj Nedelji mode za sezonu jesen/zima 2022 u saradnji sa brendom adidas. Vizuelni elementi slave kultna dela Stenlija Kjubrika, sa modelima koji stoje u prepoznatljivim scenama iz filmova kao što su “The Shining,” “2001: A Space Odyssey,” “Eyes Wide Shut”, i “A Clockwork Orange.”

U objektivu i režiji fotografskog dvojca Merta Alasa i Markusa Pigota, uz umetničku režiju Mikelevog dugogodišnjeg saradnika Kristofera Simondsa, kampanja sadrži replike originalnih kostima koje su kurirali Milena Kanonero i Šarlot Volter.

„Kampanja „Exquisite“ je moja počast filmu i jednom od njegovih najsjajnijih maestra, Stenliju Kjubriku. Filozofski filmski stvaralac koji je, bolje od drugih, emanirao magiju tog neraskidivog čvora kroz koji film odiše životom i uveličava ga“, objasnio je kreativni direktor Alesandro Mikele u saopštenju za javnost.

Kao što smo i očekivali od kreativnog rada brenda Gucci, rezultati su vizuelno zapanjujući. Da ne pominjemo količinu vremena (i novca) koja je brendu bila potrebna da ostvari taj podvig, radeći u partnerstvu sa Univerzitetom umetnosti u Londonu (dom arhive Stenlija Kjubrika), Warner Bros. Consumer Products i Filmskom arhivom Stenlija Kjubrika.

U galeriji pogledajte fotografije reklamne kampanje i film koji odaje počast svakom filmu.

Luxury Experience