Moschino novom kampanjom udario na američku administraciju

Novom kampanjom za Moschino, kreativni direktor kuće Džeremi Skot je želeo da skrene pažnju na goruće probleme koji se tiču brutalne Trampove politike prema migrantima u Americi.

Zaštitna lica kampanje su Kaja Gerber, Điđi Hadid i Su Ju Park, dok je fotografije za kampanju jesen 2018 napravio niko drugi do Stiven Mejsel.

Kampanja nosi naziv “Alien Nation” što bi se moglo prevesti ili kao Zemlja stranaca ili možda Zemlja vanzemaljaca, mada definitivno ukazuje na problem koji je nastao Trampovom politikom i pritiscima na američku administraciju koja je već danima na udaru javnosti, nakon što su svet obišli snimci na kojima se vide deca migranata, nasilno odvojena od roditelja i smeštena u žicom ograđene prostore.

Iz tog razloga kreator je namerno lica i tela manekenki odevenih u kostime kakve je nosila Žaklina Kenedi Onasis, obojio u plavu, narandžastu i ružičastu boju ističući da “Jedino što je nelegalno u vezi ove strankinje je to što ona tako dobro izgleda”.

Neko od korisnika na Instagramu je izrazio negativne komentara na ove fotografije pa je naknadno dizajner dodao i ovo: “Čitav koncept moje kampanje je bio da skrenem pažnju na loš stav američke administracije u vezi “ilegalnih državljana”. Obojio sam manekenke s razlogom kako bi se diskutovalo o tome šta znači reč “alien” (stranac, vanzemaljac). Da li su oni narandžasti, plavi, žuti ili zeleni? Ne, oni su naši prijatelji, komšije, kolege, rođaci i ljudi koje volimo.”

N.V.T.

Izvor Hypebae

Luxury Experience