Moćna Balenciaga proleće/leto 2020 kampanja

Da li ste ikada osetili moć snova?

Prateći svoju modnu reviju tokom pariske nedelje mode prošle sezone, Balenciaga brend je upravo predstavio dugoočekivanu kampanju za svoju novu kolekciju. Predstavljajući klasični pristup Demne Gvasalje, novi asortiman akcentuje “Moć snova”, te uključuje i selekciju različitih modela, različitih starosnih dobi. Oštre proteze koje smo mogli videti tokom modne revije takođe se pojavljuju i u kampanji, kao i ikonične Balenciaga siluete, kao što su kockasti blejzeri, predimenzionirane perjane jakne i dezenirane haljine.

Ova kampanja inače nije posvećena samo novoj kolekciji, već takođe na jedinstven način komentariše trenutnu političku klimu sveta i društvo u kom živimo. Slogan “We Vote For Tomorrow” pojavljuje se na nekoliko kampanjskih slika, uzimajući izgled političke kampanje, dok istovremeno možemo videti i ekspresije poput “Love Is For Everyone”, kao i “Think Big”. Sve što možemo videti u ovoj kampanji je verno snažno povezano s DNK slavnog brenda, konstantno tražeći inspiraciju iz svakodnevnih događaja, društva i kulturnih fenomena.

Pored odeće, nove Tyrex patike su u centru pažnje u kampanjskom videu. Fotografije iz kampanje možete videti u našoj galeriji, dok vas video očekuje ispod teksta:

Luxury Experience