Kara Delevinj odiše elegancijom u MCM prolećnoj kampanji

Više slika

Više slika

Nemačka luksuzna modna kuća MCM je predstavila svoju kampanju za proleće/leto 2024, posvećenu mladim stilizovanim ljudima.

Kampanja uključuje englesku manekenku i glumicu Karu Delevinj. Kao novo lice njihove kolekcije proleće/leto, Kara oličava duh MCM brenda, dodajući dašak buntovničke sofisticiranosti.

Kreativni tim koji stoji iza kampanje proleće/leto 2024 uključuje renomirane ličnosti kao što su fotograf Kreg Mekdin, stilista Karl Templer, šminkerka Pet MekGrat i frizer Gvido Palau, koji rade pod kreativnim rukovodstvom Fabijena Barona. U ovoj slikovitoj kampanji Karu prati ljupki pas, koji simbolizuje pristupačnu i razigranu stranu brenda.

„Kampanja je neizbrisivo povezana sa našom svrhom, a to je da inspirišemo i opremimo „nomade“ 21. veka da žive životom prema sopstvenoj težnji, inspirišući globalni pokret sofisticiranih pobuna. MCM je napravljen za pojedince koji dele naš buntovnički duh i želju da budemo drugačiji, ali ipak idu svojim putem. Radi se o otkrivanju onoga što je novo i stvaranju onoga što je sledeće“, poručuje brend MCM povodom nove kolekcije.

Kolekcija MCM proleće/leto 2024 nudi asortiman komada orijentisan na životni stil, inovativnu kožnu galanteriju, modne dodatke i nove dizajne obuće. Fokus je na svestranosti i zamagljivanju granice između slobodnog vremena i odeće za posao. Ovi stilovi se mogu nositi bilo kada, za svaku priliku, ostajući verni kodovima brenda MCM brenda.

Među istaknutim komadima su torba Ella Boston i Himmel shopper, koje se ističu svojim jedinstvenim dizajnom i funkcionalnošću. Kolekcija takođe sadrži bele majice, sportske kapute i elegantne smoking sakoe sa dvostrukim kopčanjem, nudeći totalni MCM izgled.

Luxury Experience