Najnovija Dior Cruise 2024 reklamna kampanja inspirisana je bogatom kulturom Meksika.
Kreativna direktorka luksuzne modne kuće Dior, Marija Gracija Kjuri odaje počast istoriji, umetnosti i tradiciji Meksika kako bi kreirala kolekciju koja takođe prikazuje umeće brenda Dior.
Frida Kalo, kultna meksička umetnica poznata po svom smelom duhu i jedinstvenom stilu, služila je kao inspiracija za ovu kolekciju. Modeli kanališu Fridu Kalo sa frizurama koje oponašaju njene prepoznatljive pletenice, dok sama kolekcija odaje počast i njenom stilu, gde pune suknje elegantno prate tradicionalne tunike poznate kao „huipils“. Zajedničkim naporima sa lokalnim zanatlijama, kolekcija je upotpunjena izuzetnim vezovima koji krase haljine i košulje.
Popularne torbe brenda, poput Lady Dior i Panier Chapeau izrađene od smeđe kože, neprimetno se uklapaju uz zemljanu i luksuznu estetiku kolekcije. Tkanine nisu ništa manje raskošne, sa svilenom čipkom i crnim somotom. Ali, kolekcija se ne zaustavlja na tkaninama i siluetama. Leptiri, simboli transformacije, su motiv koji se ponavlja u kolekciji. Oni ne samo da krase tkanine, već i ukrašavaju uzorke Toile de Jouy, prikazujući meksičku floru i faunu, uključujući papagaje i majmune, što podseća na živopisne slike Fride Kalo.
U duhu Fride Kalo, ova kolekcija je proslava individualnosti, svedočanstvo trajne snage samoizražavanja kroz umetnost mode.