Pogledajte sjajnu kolekciju ovog nemačkog luksuznog brenda...
BOSS BLACK
Inspiracija za prolećnu kolekciju 2013., nađena je u delu poznatog fotografa Sesila Bitona. Pored toga što ga pamtimo kao autora nekih od najčuvenijih modnih fotografija, kao i onih na kojima su pripadnici visokog društva, uspeo je da se uspešno bavi i dizajniranjem kostima i enterijera.
Sesil Biton predstavlja jednog od najuticajnijih ljudi koji su dominirali londonskom kreativnom scenom kroz nekoliko dekada tokom 20. veka. U ovoj kolekciji sjedinjeni su biznis i zadovoljstvo – obiluje mnogim vanvremenskim komadima i ponekim iznenađenjem.
Fokus je na kroju sa modernim pristupom. Duh kolekcije postaje mekši i ženstveniji, dok krojevi postaju razigraniji.
BOSS ORANGE
1906. godine, poznati francuski umetnik Anri Matis putovao je u Maroko gde se inspirisao bojama, teksturama i tkaninama koje je video u gradu Marakešu, istorijskom mestu na samom obodu Sahare. BOSS Orange reinterpretira ovu inspraciju za svoju žensku prolećnu kolekciju 2013. Međutim, ova tema je propuštena kroz mladalačku i modernu vizuru, dok je rezultat savremeni koncept koji se reflektuje u celokupan životni stil.
Prvi deo kolekcije kao temu ima mediteranski bazar karakterističnog razigranog i neozbiljnog duha dok zavodi čula mnoštvom tekstura i boja.
Dok se u drugom delu, sport i romansa sreću u temi nazvanoj „Marokanso uočište“, a rezultat je divna fuzija različito inspirisanih stilova.
O BRENDU
Hugo Boss je nemačka modna i lifestyle kuća sa bazom u Metzingenu, specijalizovana za vrhunsku mušku i žensku garderobu. Osnivač je bio Hugo Boss (1885-1948), koji je započeo posao 1924. godine, i po njemu kompanija i danas nosi ime. Danas, globalni džin Hugo Boss je najprepoznatljiviji po muškim odelima, i jedan je od najcenjenijih brendova na tom polju u svetu, gde je prisutan sa više od 600 prodajnih objekata u 108 zemalja. Od osnivanja, kuća je prešla put od proizvodnje radne odeće, do početka proizvodnje odela '60, i lansiranja brenda Boss 1970. 1991, većinu akcija kompanije kupila je italijanska modna grupa Marzotto SpA, i, pod njihovim vođstvom, počeo je da se razvija raznovrsniji i više mladalački orjentisan Hugo brend, kao i sofisticirani Baldessarini.
Boss je danas pod rukovodstvom dizajnera Lothar Reiff-a, koji od 1998. predvodi Boss Selection (odela), Boss Black (glavna linija), Boss Orange (urbani stil) i Boss Green (sportski stil). 2000. je uvedena i ženska linija koja je takođe dostupna u Black, Green, Orange i Hugo stilovima. Hugo Boss je u ranoj fazi razvoja brenda usvojio pravilo da povezuje svoju garderobu sa glamuroznim muškim sportovima, kao što je bio njihov pionirski ugovor sa Porche-om (1971), Davis Cup-om (1988), AC Milan (1995) i Chelsea FC (2004). Danas, pored garderobe, od ovog brenda je dostupan i veliki izbor modnih dodataka, naočara za sunce i mirisa.